چطورعشق یک طرفه رو از قلبم پاک کنم

یک نت ـ من دختري 15 ساله هستم که خيلي پرجنب و جوش بودم من دوسال پيش عاشق پسري شدم وحدود دوسال باهم حرفيديم ولي امسال که حرف ميزديم خانواده ي هر دوتامون فهميدن که ما حرف زديم و بعد از آن به اون پسر اس دادم ولي اون گفت ديگه پيام نده خيلي دلم شکست قلبم تيکه پاره شد به قدري که حوصله ام رفت ديگه واسه هر چيزي حوصله نداشتم و تازگي ها به آهنگ غمگين علاقه پيدا کردم و احساس ميکنم ديگه همون دختر شاد قبلي نيستم

عشق یک طرفه

یک نت ـ سلام . من دختري 15 ساله هستم که خيلي پرجنب و جوش بودم من دوسال پيش عاشق پسري شدم وحدود دوسال باهم حرفيديم ولي امسال که حرف ميزديم خانواده ي هر دوتامون فهميدن که ما حرف زديم و بعد از آن به اون پسر اس دادم ولي اون گفت ديگه پيام نده خيلي دلم شکست قلبم تيکه پاره شد به قدري که حوصله ام رفت ديگه واسه هر چيزي حوصله نداشتم و تازگي ها به آهنگ غمگين علاقه پيدا کردم و احساس ميکنم ديگه همون دختر شاد قبلي نيستم و انگار روحيه و احساسات من مردن لطفا کمک کنيد چطوري ميتونم مثل اول شاد و شنگول باشم و اين عشق يکطرفه رو از قلبم بيرون بيارم؟

پاسخ:
با سلام و تحیت
همانگونه که اشاره کردید این وضعیت باعث ناراحتی و از بین رفتن شادی شما شده است. بنابراین همانگونه که نتیجه گرفته اید باید به این وضعیت که ثمری جز آزار شما ندارد خاتمه دهید.
اولین گام این است که بخواهید از این وضعیت خود را خلاص کنید، پس تا می توانید بیشتر به ابعاد منفی این ماجرا بیندیشید، از خود بپرسید آرامش و شادی خود را فدای چه چیزی کرده اید؟
در ادامه لازم است از القاء منفی نسبت به خود و توانمندیهایتان خودداری کنید و باور داشته باشید که می توانید این شرایط را تغییر دهید.
به این منظور لازم است از تنهایی و بیکاری اجتناب کنید، اوقاتی که ناخواسته فکر شما مشغول وی می شود سعی کنید خود را با کار و رفتار دیگری مشغول کنید. برنامه ریزی داشته باشید و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.
از مواجهه و گفتگوی مجدد با وی خودداری کنید و مانند گذشته نقش دختری شاد و پر انرژی را ایفا کنید.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده