چرا خرید آنلاین بلیط هواپیما روی بورس است؟

یک نت ـ یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما در ایران، زورق است. در زورق علاوه بر رزرو آنلاین هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، می‌توانید همه اطلاعات مربوط به شهرهای پرتوریست دنیا و همه آنچه برای سفر به هر جای دنیا می‌خواهید را پیدا می‌کنید.

بلیط هواپیما

یک نت ـ چرا خرید آنلاین بلیط هواپیما روی بورس است؟

فکر می‌کنید چند درصد از آدم‌ها در دنیا، رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما را به مدل سنتی و آفلاین که همان آژانس‌های مسافرتی‌است، ترجیح می‌دهند؟ بگذارید از اول  بررسی کنیم،‌ طبق آمار «internetlivestats»، 40% از جمعیت هفت‌ و نیم میلیاردی کره زمین کاربر اینترنت هستند. از این میان حدود 90 درصد از آدم‌هایی که قصد سفر دارند، برای سفر کردن و اطلاعات گرفتن در مورد سفر سراغ اینترنت می‌روندجالب است بدانید این روزها که حدود نصف جمعیت کره زمین دارند در شبکه جهانی اینترنت فعالیت می‌کنند، یکی از محبوب‌ترین چیزهایی که در اینترنت دنبالش می‌گردند، مربوط به  وب‌سایت‌های سفر و گردشگری و خرید بلیط هواپیماست. آمارها می‌گویند که 57 درصد از این تعداد، با خرید آنلاین بلیط هواپیما، تدارک سفر می‌بینند. آمارهای بالا روز به روز در حال رشد است طوری که وقتی حرف سفر می‌شود، خیلی‌هامان ناگزیر به رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما فکر می‌کنیم.

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما در ایران، زورق است. در زورق علاوه بر رزرو آنلاین هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، می‌توانید همه اطلاعات مربوط به شهرهای پرتوریست دنیا و همه آنچه برای سفر به هر جای دنیا می‌خواهید را پیدا می‌کنید.

حتما خیلی وقت‌ها این را تجربه کرده‌اید که دسترسی کامل، مستقیم و پرسرعت به همه گزینه‌هایی که برای رزرو هتل و بلیط هواپیما هست، را نداشته‌اید. زورق هم از همین تجربه آغاز شد و هدفش این شد که این امکان را برای مسافر ایرانی فراهم کند تا سفر را با همان کیفیتی که می‌خواهد، تجربه کند؛ از مراحل سریع رزرو آنلاین هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما گرفته تا پشتیبانی 24 ساعته و همه اطلاعات لازم برای سفر در قالب راهنمای سفر و اپلیکشن‌های موبایل.

حتما برای شما هم این سوال‌ها پیش آمده که از فرودگاه چطور به هتل برسم؟ از کجا خرید کنم؟ کدام دیدنی‌ها را ببینم؟ آدرسشان را چطور پیدا کنم و با چه چیزی خودم را آنجا برسانم؟ بچه‌ها را در سفر کجاها ببرم؟ چه غذاهایی را باید در این شهر امتحان کنم؟ و خیلی‌های دیگر که جواب همه‌شان را در زورق برای همه شهرهای پر توریست دنیا پیدا می‌کنید.

سایت زورق توانسته در سال‌های گذشته بخش بزرگی از نیازهای مسافران ایرانی را در بخش خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برطرف کند. کاربران زورق می‌توانند هروقت از سال و در هر ساعت از شبانه‌روز، رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما را بدون هزینه‌های اضافی با پرداخت آنلاین و ریالی از طریق درگاه بانک‌های معتبر ایرانی انجام دهند و همان لحظه تاییدیه رزرو بگیرند.

کافیست شما به یک سفر فکر کنید، ‌زورق همه‌ی آنچه که برای یک سفر می‌خواهید را یکجا برایتان جمع کرده است. کاربری آسان سایت و پشتیبانی زورق این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا خیلی راحت بتوانید مراحل خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل را در کمترین زمان، با بیشترین سرعت و بالاترین اطمینان انجام دهید. وارد وب‌سایت زورق می‌شوید و اطلاعات اولیه‌تان را در باکس‌ها مشخص شده وارد کنید. از میان بیش از 400 هزار هتل در دنیا و پروازهای داخلی و خارجی بیش از 1000 ایرلاین دنیا، یکی را با توجه به بودجه و اولویت‌های خودتان انتخاب کنید.

برای رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما در زورق،‌ شما به یک پلتفرم گسترده که همه پروازها و هتل‌های انباره‌ها و ایرلاین‌های معتبر دنیا را در خود دارند، دسترسی پیدا می‌کنید و همه گزینه‌های موجود در تاریخ موردنظرتان را می‌بینید. با بررسی و مقایسه قیمت‌ بلیط هواپیما، جزئیات، قوانین و عکس هتل‌ها، و همینطور با امکان استفاده از فیلترهای موجود در صفحه نتایج، انتخاب سریع‌تر و راحت‌تری خواهید داشتخرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نه تنها دیگر برای سفرهای خارجی سخت نیست، بلکه برای سفرهای داخل کشور هم می‌توانید خرید بلیط هواپیما را با انتخاب نوع سیستمی و چارتر، به‌صورت اینترنتی و در کمترین زمان و با قیمت مناسب در زورق انجام دهید.

زورق با استفاده از منابع جهانی، قیمت‌های رقابتی بسیار خوب را در زمینه رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما ارائه می‌کند. هتل‌های زورق علاوه بر تنوع و گستردگی، با بهترین قیمت و بدون واسطه در دسترس مسافران ایرانی قرار می‌گیرند. سوالات کاربران جدید و جواب‌های کارشناسان زورق در این زمینه گویای این موضوع است؛ "قیمت‌های نمایش‌داده شده هتل‌های پوکت و کوالالامپور در سایت واقعی‌اند؟"، " هتل‌های شهر موناکو را هیچ‌جای دیگری پیدا نکردم اما در زورق هست. واقعا می‌شود هتل‌های این شهر را در زورق با اطمینان رزرو کنم؟"، "قیمت‌ هتل‌ها در زورق از سایت Booking.com هم ارزان‌تر است، می‌شود به این قیمت‌ها اعتماد کرد؟ بعدتر در هتل دوباره پولی از ما دریافت نخواهد شد؟جواب همه این سوالات، در راستای همان اهدافی‌ است که زورق بر پایه آن‌ها راه‌اندازی شده و هر روز برایشان تلاش می‌کند.

 

پشتیبانی 24 ساعته زورق و دریافت لحظه‌ای بلیط هواپیما و واچر هتل، بلافاصله پس از خرید، رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما را برای مسافر ایرانی در دسترس‌تر، قابل اطمینان‌تر و راحت‌تر از همیشه کرده است. هدف گروه زورق، گسترش سرویس‌های رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما و خدمات جامع سفر با حفظ و بهبود کیفیت و استانداردهای تعریف شده‌‌ی امروز است. همه اعضای تیم زورق بر اساس تجربه و دانشی که در زمینه سفر و تکنولوژی دارند، تلاش می‌کنند تا با توجه به خواسته‌‌ها، نیاز و  بازخورد کاربرانشان، هر ماه تغییر و پیشرفت محسوسی در مجموعه‌ی خود ایجاد کنند و بتوانند پویا و پایا همراه مسافران ایرانی باشند. نهایتِ هدف این است که شما با مراجعه به سایت ZORAQ.COM همه نیازهای سفرتان را در یک وب‌سایت واحد برطرف کنید و نیازی به جستجو و تحقیق بیشتر نداشته باشید. اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل زورق را هم می‌توانید از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

 

خرید بلیط چارتر با ضمانت در زورق؛ راهی برای سفر ارزان

قیمت بلیط چارتر با توجه به مسیر پروازی موردنظر شما متفاوت است؛ اینکه چقدر پرطرفدار باشد، یا تاریخ سفرتان که چقدر پررفت‌وآمد باشد، در قیمت بلیط هواپیما چارتر تاثیر دارند. معمولا چون بلیط‌های چارتر به‌صورت عمده خریداری می‌شوند، قیمتشان نسبت به بلیط‌های سیستمی کمتر است اما تفاوتش با بلیط هواپیمای سیستمی در این است که نمی‌شود آن‌ها را کنسل کرد. گاهی برای تاریخ‌ها و مسیرهای کم‌طرفدار، یکی دو روز قبل، یا حتی روز پرواز، می‌توانید بلیط هواپیما چارتر را ارزان‌تر از همیشه پیدا کنید. اما گاهی هم در تعطیلات و تاریخ‌های پرطرفدار، ممکن است سخت‌تر بلیط چارتر پیدا کنید، به همین دلیل این تنها راه کم کردن هزینه سفر نیست. گاهی اوقات مسافران بعد از خرید بلیط چارتر، در فرودگاه متوجه می‌شوند که نامشان در لیست پرواز نیست و شرکت فروشنده بلیط، درباره آن مسئولیتی را به‌عهده نمی‌گیرد. اما زورق، بلیط‌های چارتر را با ضمانت اعتبار می‌فروشد؛ یعنی با همان قیمت و با تضمین به‌وجود نیامدن هیچ مشکلی در فرودگاه. درصورت بروز هر مشکلی برای مسافران، زورق برای مسافرانش بدون دریافت هزینه، بلیط‌ هواپیمای جدید صادر می‌کند تا از سفرشان نمانند. در حال حاضر امکان خرید بلیط هواپیما چارتر داخلی در سایت زورق وجود دارد و شما می‌توانید هر زمانی، برای هر تاریخی، آنلاین خرید کنید.

 

 

زورق در همه مراحل سفر همراهی‌تان می‌کند.

شما فقط چمدان ببندید.

توزیع رسانه ای : رپورتاژ ادز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده