با همسرم از لحاظ عاطفی و کلامی در حد صفر هستيم

یک نت ـ 13 سال هست که ازدواج کرده ام همسرم مردي مهربان و پرتلاشي هستند و از همان اول کم حرف و در مورد کار و احساساتشون اصلا با من حرف نميزنند.

همسرداری

یک نت : من 13 سال هست که ازدواج کرده ام همسرم مردي مهربان و پرتلاشي هستند و از همان اول کم حرف و در مورد کار و احساساتشون اصلا با من حرف نميزنند.

و چون کارشون طوري هست که از صبح تا عصر خونه نيستند و فقط ما وعده شام رو با هم ميخوريم و بعد خواب فاصلمون خيلي شده، از لحاظ عاطفي و کلامي در حد صفر هستيم .

 من بيشتر با پسرم  و مادرم  هم صحبت ميشم و در واقع همسرم در زندگيم نيست. و اين منو آزار ميده. از هيچي همسرم خبر ندارم که در طول روز چيکار ميکنه ميترسم روابط عاطفيش رو از بيرون دريافت کنه

پاسخ:

 هرچند این وضعیت قابل قبول نیست و شما اذیت می شوید، اما نباید به افکار منفی دامن بزنید زیرا همانطور که اشاره کردید همسر شما درونگرا و کم حرف است.

بهتر است احساسات و خواسته های خود را با زیانی ملایم با وی مطرح کنید و در برخی موارد برای وی نامه عاطفی بنویسید، در این نامه احساسات و خواسته های خود را نیز طرح کنید.

به شکایاتف اعتراضها و نیز خواسته های اصلی و احساسات وی توجه بیشتری داشته باشید. به هنگام گفتگو درباره موضوعاتی گفتگو کنید که مورد علاقه او است.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده