وقت سفارت انگلیس در تهران، پس از مدت‌ها !

یک نت ـ با گشایش دفتری به نام VFS global در تهران، که نمایندگی سفارت انگلستان در ایران است، کارهای اخذ ویزای انگلستان، با گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران، تا حدود زیادی آسان شد. پس از بسته‌شدن سفارت انگلیس در ایران، ایرانی‌ها مدت زیادی را با سفر به کشوری واسط برای اخذ ویزای انگلیس گذراندند.

سفارت انگلیس

یک نت ـ با گشایش دفتری به نام VFS global در تهران، که نمایندگی سفارت انگلستان در ایران است، کارهای اخذ ویزای انگلستان، با گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران، تا حدود زیادی آسان شد. پس از بسته‌شدن سفارت انگلیس در ایران، ایرانی‌ها مدت زیادی را با سفر به کشوری واسط برای اخذ ویزای انگلیس گذراندند. این سفرها زمانی آزاردهنده شدند که همان کشور واسط هم قوانین جدیدی را برای این سفرها وضع کرد و شروع کرد به کاسبی‌هایی از این سفر اجباری! و در این میان تنها سختی‌هایی که از این سفر به ایرانیان تحمیل می‌شدند، مطرح نبودند و ایرانیان می‌بایستی ضررهای مالی فراوانی را هم از این سفر متحمل می‌شدند.

اما با تأسیس نمایندگی سفارت انگلیس در ایران، این سختی‌ها تا حدود زیادی کاهش پیدا کرد و گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران، کار را بسیار راحت‌تر کرد. در حال حاضر وب‌سایت رسمی این دفتر که کار دریافت مدارک اولیه و هزینه‌ ویزاهای انگلیس را انجام می‌دهد، فضای راحتی را در اختیار علاقمندان به تورهای اروپا -و در این مورد خاص تور انگلیس- قرار می‌دهند تا بتوانند نسبت به دریافت ویزاهای مختلف انگلیس اقدام کنند.

شاید در حال حاضر تنها دغدغه گردشگران و مسافران انگلیس مدارکی باشد که باید در این وب‌سایت بارگذاری کنند و یا به صورت حضوری به این نمایندگی سفارت انگلستان در تهران برسانند. این دو دسته مدارک باید در بهترین کیفیت و شکل و شمایل ممکن به VFS global ارسال شوند و بهتر است پیش از ارسال این مدارک، در مورد آن‌ها با کارشناسان سالیان سفر مشورت کنید. نکته قابل توجه دیگر این است که متقاضیان سفر به انگلیس و ویزاهای آن، احتیاج به مصاحبه‌کردن حضوری با افسر ویزا ندارند و تنها یک‌بار باید به دفتر VFS global در تهران مراجعه کنند و آن هم زمانی‌ست که می‌خواهند مدارکشان را تحویل بدهند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده