نامزدم بامن قهر کرده و دیگه جوابمو نمیده

یک نت ـ الان دو هفته ميشه که بامن قهر کرده و هر چي هم پيام ميدم و تماس ميگيرم جواب نميده يا اگرم جواب پيام بده در حد کوتاه و ميگه حوصله ندارم ?

نامزد

یک نت ـ 26سالمه و نامزدم هم 28 سالشه الان دو هفته ميشه که بامن قهر کرده و هر چي هم پيام ميدم و تماس ميگيرم جواب نميده يا اگرم جواب پيام بده در حد کوتاه و ميگه حوصله ندارم ؟ بس کن؟ من توي انتخابم اشتباه کردم اما زود فهميدم .بهتره از هم جدا شيم و دختري که خانواده ام برام پيدا کردن ازدواج کنم .همش ميگه تو رفتار بلد نيستي.تو نابودم کردي .من چيکار کنم که جدا نشيم يه ساله نامزديم .خانواده منم نميدونن که الان قهريم ...من دوسش دارم اما خودش اصلا هم براي زير يه سقف رفتنمون هم تمايلي نداره با اينکه خودشون عاشق من شدن و معرفي نبوديم .چطور باهاش رفتار کنم؟ من هميشه هم ازش اطاعت ميکنم حتي اجازه ميگيرم براي تماس با رفيقام يا بيرون رفتن...

پاسخ:

وضعیی که مورد  اشاره قرار دادید تلخ و نگران کننده است، در صورتی که واقعا دلیلی برای بهانه جوئی های وی وجود ندارد یعنی شما باب میل وی رفتار می کنید و به توقعات ایشان پاسخ می دهید، اما همچنان ایشان نسبت به شما بی توجه هستند لازم است از میزان تماس و پیامهای خود کم کنید. از جدائی استقبال نکنید اما به گونه ای نیز رفتار نکنید که وی احساس کند به هر نحوی می تواند با شما رفتار کند.

دلائل تمایل وی به جدایی یا پشیمانی را جویا شوید و از وی بخواهید به صورت موردی و مصداقی بیان کند که چه رفتارهایی را بلد نیستید و ...

ضرورت دارد تا اختلافات را در دوره عقد و پیش از ازدواج برطرف کنید، به این منظور نیاز است به اتفاق یکدیگر به روانشناس یا مشاور خانواده مراجعه نمائید.

منبع:کانال رسمی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده