هتل مشهد مشهد

یک نت ـ هتل ۴ ستاره مشهد، یکی از هتل های شهر زیبای مشهد است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا قرار دارد. این هتل زیبا از با سابقه ترین هتل های مشهد است که چشم اندازش به بارگاه امام رضا آن را در میان هتل های دیگر ویژه کرده است.
هتل مشهد

یک نت ـ هتل ۴ ستاره مشهد، یکی از هتل های شهر زیبای مشهد است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا قرار دارد. این هتل زیبا از با سابقه ترین هتل های مشهد است که چشم اندازش به بارگاه امام رضا آن را در میان هتل های دیگر ویژه کرده است. این هتل که در سال ۱۳۵۴  افتتاح شد، در سال ۱۳۹۲ برای آخرین بار بازسازی شده است.

اتاق های هتل مشهد مشهد همگی روشن، بزرگ و بسیار تمیز هستند که هر روز و گاهی روزی دوبار سرویس دهی می شوند و امکانات این اتاق ها همگی مطابق با استاندارد بین المللی هتل های چهار ستاره است. این اتاق ها از امکاناتی همچون اینترنت بی سیم، تهویه هوای مناسب، سیستم گرمایشی قابل تنظیم، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، سشوار، لوازم بهداشتی مکمل، دمپایی راحتی، واکس کفش و … بهره می برند.

هتل مشهد در ۱۰ طبقه و ۱۳۷ اتاق و سوئیت با ظرفیت ۴۴۵ تخت، طراحی شده است و از نظر جغرافیایی در موقیت بسیار مناسبی قرار دارد. علاوه بر اینکه دو دقیقه بیشتر تا حرم مطهر امام رضا(ع) فاصله ندارد در فاصله کمی از مرکز شهر ، بازارها و دیگر نقاط گردشگری مشهد قرار گرفته است.

این هتل زیبا دارای پرسنلی مجرب و کارآزموده است که به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و همگی مطابق با اموزش های بین المللی هتل داری آموزش دیده اند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز نیازها و سوالات خود را با این پرسنل مطرح کرده و از برخود خوب و شایسته آنها مطمئن باشید.

هتل مشهد علاوه بر امکانات استاندارد رفاهی امکاناتی تفریحی را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از کافی شاپ زیبا و رویایی این هتل که بسیار دنج و آرام است استفاده کنید و از انواع بهترین نوشیدنی های سرد و گرم، بهترین دسرها و کیک ها و بهترین غذاهای سبک در محیط دلنشین این کافی شاپ لذت ببرید.

همچنین این هتل زیبا دارای رستورانی بسیار زیبا و با محیطی رویایی است که انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، محلی، دریایی و فست فود را برای مهمانان این هتل طبخ می کند و مهمانان می توانند در این رستوران بهترین طمع ها را تجربه کنند که تا مدت ها بعد از سفر از ذهنشان پاک نشود.

از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی نت، روم سرویس اشاره کرد. همچنین اگر با تور مشهد به در این هتل اقامت کرده اید می توانید از مشاوره های این هتل برای گردش در مشهد استفاده کنید و با صرف کمترین وقت و هزینه بهترین مکان های این شهر را بگردید

همه اتاق های این هتل که شامل اتاق های دو نفره، دونفره ی فولبرد، سه نفره و سه نفره فولبرد می باشد دارای صبحانه، نهار و شام رایگان است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده