با مادرشوهرم اختلاف شدیدی دارم

یک نت ـ مدت 6سال بامادرشوهرم زندگی میکنم منو مادرشوهرم اصلا باهم سازگاری نداریم
مادرشوهر

یک نت ـ من خانمی 23 ساله ام که حدود6ساله ازدواج کردم که دراین مدت 6سال بامادرشوهرم زندگی میکنم منو مادرشوهرم اصلا باهم سازگاری نداریم خیلی زندگی کردن برایم دشوارشده است وشوهرم هم به هیچ وجه حاضر نیست که بدون مادرش زندگی کند میگه که اگه جدا ازمادرم زندگی کنم مردم بهم بدو بیراه میگویند من هم نمیدونم چطور این زندگی لعنتی رو تحمل کنم البته منو شوهرم همدیگرو خیلی دوست داریم لطفا کمکم کنید باید چه کارکنم ؟

پاسخ:

از اینکه دچار تنش با مادر شوهر شده اید بسیار متأسفیم . ما اطلاع نداریم که شما از قبل در مورد مکان زندگی با هم دیگر به تفاهم رسیده بوده اید یا خیر اگر ایشان در کنار صحبت هایی که برای زندگی مشترک داشتید این موضوع را مطرح کرده اند و شما می دانستید که مکان زندگی تان با همسرتان در کنار مادرش است پس باید بپزیرید و با مشکلاتش کنار بیایید.

قطعا اینکه شما با همسرتان تفاهم دارید بسیار جای خرسندی است و سعی کنید با سیاست و هنرمندی و گفتن نقاط مثبت مادرشوهرتان به طور کلی و با احترام موارد ناراحتی خودتان را با همسرتان بدون سرزنش و تحقیر درمیان بگذارید و با مادر شوهرتان هم با گفتن نقاط مثبت و خوبی ها و ابراز احساسات مثبت و با احترام ناراحتی خودتان را مطرح کنید.

موفق باشید.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده