عکس های منتشر شده سیدمهدی رحمتی در ارمنستان

تصاویر خصوصی سیدمهدی رحمتی در ارمنستان مهدی رحمتی ماجرای عکس های منتشر شده سیدمهدی رحمتی دروازبان تیم استقلال تهران در اردوی ارمنستان عکس جنجالی مهدی رحمتی در ارمنستان
سیدمهدی رحمتی

یک نت ـ ماجرای عکس های منتشر شده سیدمهدی رحمتی دروازبان تیم استقلال تهران در اردوی ارمنستان

حکم مربوط به انتشار تصویری از کاپیتان استقلال در اردوی ارمنستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار کاپ،بر اساس خبرهای رسیده،مهدی رحمتی به دلیل انتشار تصویری در اردوی پیش فصل استقلال در ارمنستان با محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روبرو شده است.

هنوز ابلاغ رسمی مربوط به حکم رحمتی نیامده است اما بر اساس اعلام رییس کمیته اخلاق در گفت و گو با خبرگزاری قوه قضاییه حکم مربوطه صادر شده است.

این در حالی است که احضاریه مربوط به این رحمتی در ماههای گذشته به باشگاه استقلال رفته بود اما هنوز وی به محل کمیته اخلاق مراجعه نکرده است.

در همین حال مهدی رحمتی عنوان کرده است که از سوی کمیته اخلاق احضاریه ای دریافت نکرده است.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز در گفت و گو با سایت این فدراسیون درباره موضوعات مختلف صحبت کرده بود اما در میان صحبت هایش درباره اتفاق رخ داده برای مهدی رحمتی در اردوی ارمنستان صحبتی نکرده بود اما صحبت های وی در گفت و گو با میزان از صدور حکم دلالت داشت.

استقلال روز جمعه در بازی بزرگ نیم فصل به مصاف تراکتورسازی می رود.

مدیرعامل باشگاه استقلال به خبر محرومیت سه جلسه‌ای دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اخیراً در خصوص انتشار برخی تصاویر که مربوط به سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال است گفته شده که کمیته اخلاق دروازه‌بان آبی‌پوشان را به سه جلسه محرومیت محکوم کرده است.

رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا در خصوص محرومیت سه جلسه‌ای رحمتی اطلاع دارد یا نه، اظهار داشت: هنوز چیزی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است.

منبع: تسنیم

کاپ

خبرنامه دانشجویان ایران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده