ماجرای تصادف دوبازیگر معروف با کارگران شهرداری تهران

یک نت ـ تصادف دوبازیگر معروف با کارگران شهرداری تهران / مرگ کارگر شهرداری در تصادف با خودروی بازیگر معروف
تصادف-بازیگر

یک نت ـ مرگ کارگر شهرداری در تصادف با خودروی بازیگر معروف

 

خودروی ۲بازیگر تلویزیون‌ زمانی که با سرعتی سرسام‌آور در بزرگراه حکیم درحرکت بود ناگهان از مسیر خارج شد و حادثه مرگباری را رقم‌زد.

 

به گزارش ایلنا، خودروی ۲بازیگر تلویزیون‌ زمانی که با سرعتی سرسام‌آور در بزرگراه حکیم درحرکت بود ناگهان از مسیر خارج شد و حادثه مرگباری را رقم‌زد.

 

 این خودرو پس از برخورد به کارگران فضای سبز شهرداری، جان یکی از آنها را گرفت و دیگری را راهی بیمارستان کرد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد یکی از بازیگران در حالت عادی نبوده است.

 

این حادثه حدود ساعت 3صبح دوشنبه گذشته رخ داد. آن روز کارگران شهرداری با استفاده از تانکر مجهز به چراغ گردان در حال آبیاری فضای سبز اطراف اتوبان حکیم بودند.

 

 یکی از کارگران چند متر دورتر از تانکر درحالی‌که چراغ راهنما در دست و لباس شب‌نما به تن داشت به رانندگان عبوری علامت می‌داد که مراقب باشند و بقیه کارگران نیز در حال آبیاری بودند اما در همین هنگام بود که حادثه هولناکی رخ داد.

 

یک دستگاه خودروی 206درحالی‌که با سرعت سرسام‌آوری در مسیر شرق به غرب اتوبان و در لاین وسط در حرکت بود، پس از عبور از خروجی آزادگان ناگهان از مسیر خارج شد و به سمت کارگران شهرداری رفت.

 

این حادثه آنقدر سریع رخ داد که 2نفر از کارگران فرصت پیدا نکردند خود را نجات دهند و در نهایت خودروی 206پس از تصادف با 2کارگر افغان با شدت به گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد و پس از تخریب گاردریل متوقف شد. در آن لحظه کسی خبر نداشت که سرنشینان 206زن و مردی هستند که هر دو از بازیگران معروف تلویزیون بشمار می‌روند.

 

 کارگران دیگر با دیدن این صحنه به کمک همکارانش شتافتند اما یکی از آنها به نام ذبیح‌الله بیهوش شده بود و دیگری از درد به‌خود می‌پیچید. لحظاتی بعد تیم‌های اورژانس و پلیس راهور که در جریان حادثه قرار گرفته بودند راهی محل حادثه شدند. 2کارگر افغان به همراه بازیگران جوان به بیمارستان منتقل شدند اما 2ساعت تلاش پزشکان برای نجات ذبیح‌الله و احیای قلبی او بی‌فایده بود و در نهایت این جوان افغان جانش را از دست داد.

 

این در حالی بود که همکار او به‌دلیل شکسته شدن مهره‌های کمر و آسیب دیدن ریه به اتاق عمل منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

 

 ماجرای این تصادف اما زمانی عجیب‌تر شد که مأموران پلیس پس از گرفتن تست الکل از هر دو سرنشین خودروی 206اعلام کردند که زن جوان به نام «غ.‌ح» در حالت عادی نبوده و مشروبات الکلی مصرف کرده است.

 

این در حالی بود که طبق بررسی‌های پلیس خودروی 206متعلق به بازیگر مرد به نام «م.ح» بود، اما طبق گفته شاهدان و کارگرانی که از نزدیک صحنه تصادف را دیده بودند، راننده خودرو در لحظه تصادف زن جوان بوده است.

 

با مرگ کارگر افغان، شهرداری منطقه 6نیز وارد ماجرا شد و نماینده حقوقی شهرداری به طرح شکایت از مسببان این حادثه پرداخت.

 

 به گفته مجید رسولی، شهردار ناحیه 6منطقه 6تهران، گزارش پلیس از صحنه حادثه نشان می‌‌دهد که کارگران شهرداری تمامی نکات و دستورالعمل‌های ایمنی ازجمله استفاده از چراغ‌گردان، چراغ راهنما، لباس شب‌نما و... را رعایت کرده بودند و به همین دلیل بخش حقوقی شهرداری به‌شدت پیگیر ماجراست و به مرجع قضایی نیز شکایت کرده است. به گفته وی، متأسفانه در این حادثه یکی از کارگران زحمتکش شهرداری جانش را از دست داد و دیگری نیز تحت درمان است که شهرداری پیگیر مراحل درمان اوست و رسیدگی این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: ایلنا

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده