من تو خواب حرف می زنم

یک نت ـ تو خواب حرف می زنم و همچنین قرار است که با کسانی در یک اتاق بخوابم .می ترسم نکند در خواب حرف بدی بزنم و آبروم بره.
خواب

یک نت ـ من تو خواب حرف می زنم و همچنین قرار است که با کسانی در یک اتاق بخوابم .می ترسم نکند در خواب حرف بدی بزنم و آبروم بره.باید چیکار کنم؟ایا این نگرانی من  اسا چون خداوند آبرو بندگانش را حفظ می کند؟

__________________________________________
پاسخ:

با سلام  سعی کنید فشارها و تنش های زندگی تان را کم تر کنید و قبل از خواب تمرینات ریلاکسیشن و آرامش عضلانی و یوگا داشته باشید و ذهنتان را سعی کنید از مشغولیت و نشخوار فکری حتی المقدور هنگام خواب خالی کنید.

نگرانی شما نسبت به حرف هایی که در خواب می زنید نباشید چون اولا زمان خواب همه در حال خواب هستند و ثانیا گفته هایی که در هنگام خواب است نامفهوم و مبهم و بی معناست پس نگرانی شما نوعی وسواس فکری و غیر منطقی است پس به این افکار اهمیت ندهید و عملا مخالفت کنید یعنی سعی کنید این حساسیت را عمل از خودتان دور کنید و عمدا در جمع تمرین کنید که بخوابید.

موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

سلام....باتشکر از اطلاعات مفیدتون می خواستم بگم که من در خواب با صدای بلند حرف میزنم و برادرم هم میگه خیلی چیزای عجیب و غریب میگی جوری که من میترسم...... دکتر هم رفتم ولی فایده ای نداشت....