درگیری مرگبار در جنوب تهران

یک نت ـ در درگیری مرگبار اراذل و اوباش در یکی از پارک های جنوب تهران ۴ نفر زخمی شدند. با مرگ جوان ۲۵ ساله که به شدت از ناحیه گلو زخمی شده بود پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار اداره دهم قرار گرفت.
درگیری

به گزارش مهر ساعت ۸ شب جمعه گذشته ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در جریان وقوع یک مورد درگیری خونین در یکی از پارک های منطقه قرار گرفتند. با حضور ماموران در خیابان همتی مشخص شد درگیری بین ۳۰ جوان قمه به دست رخ داده است و در جریان آن ۴ نفر مجروح شده اند که حال یکی از مجروحین وخیم است.

بلافاصله هر ۴ مصدوم به بیمارستان بازرگان منتقل شدند. و یکی از مصدومان که از ناحیه گردن هدف ضربه قمه قرار گرفته بود روی تخت بیمارستان جان سپرد. با اعلام خبر فوت جوان ۲۵ ساله تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه به بیمارستان اعزام شدند.

بررسی های اولیه ماموران پلیس نشان می داد دعوا به دلیل اختلاف خانوادگی رخ داده بعد از آن جوانان هر دو خانواده با چوب و قمه به جان هم افتاده اند. و بعد از زخمی شدن ۴ نفری که به بیمارستان منتقل شدند بقیه اعضای فامیل صحنه دعوا را ترک کرده اند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در مرحله دیگری از تحقیقات متوجه شدند قربانی حادثه عادل ۲۵ ساله است که یکی از برادرها و پسر عمویش در این درگیری هدف ضربات چاقو قرار گرفته اند و برای درمان همراه با یکی دیگر از افراد شرکت کننده در این نزاع دسته جمعی به بیمارستان منتقل شده اند.

بنا به این گزارش، در این مرحله تاکنون ۴ متهم که در این نزاع حضور داشته اند بازداشت شده و با شناسایی متهم به قتل عادل تحقیقات برای دستگیری عامل اصلی این جنایت به دستور بازپرس ایلخانی در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده