تصاویری زیبا از باغ پرندگان کوالالامپور

تور تایلند و معرفی باغ پرندگان کوالالامپور / در این مطلب از سایت جزییاتی در مورد باغ پرندگان کوالالامپور و اطلاعات باغ پرندگان کوالالامپور و عکس هایی از باغ پرندگان کوالالامپور را برای شما عزیزان دوستدار تور تایلند آورده ایم.
باغ پرندگان

تور تایلند و معرفی باغ پرندگان کوالالامپور

در این مطلب از سایت جزییاتی در مورد باغ پرندگان کوالالامپور و اطلاعات باغ پرندگان کوالالامپور و عکس هایی از باغ پرندگان کوالالامپور را برای شما عزیزان دوستدار تور مالزی آورده ایم.

باغ پرندگان کوالامپور دارای 4 بخش مجزاست که در سه بخش آن پرندگان آزادانه در فضای محوطه پرواز می‌کنند . همین ویژگی است که این پارک را به مکانی جذاب برای بازدیدکنندگان تبدیل کرده است . در بخش چهارم هم گونه‌های خاصی از پرندگان در قفس‌های بزرگ قابل مشاهده میباشد . باغ پرندگان با مساحت 20.9 هکتار در سال 1991 در مرکز شهر راه اندازی شده است و از جاذبه های گردشگری کوالالامپور است . در تور مالزی می توانید زمانی 2 تا 3 ساعته برای بازدید از این باغ پرندگان اختصاص دهید و  با تاکسی و یا اتوبوس خط 30 از  Jalan Sultan Mohamed و یا با خط 22 و 38 از Lebuh Pasar Besar  خود را به باغ پرندگان برسانید .

باغ پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور که با تور بزرگی پوشانده شده ، محیط زیست بیش از 3000 پرنده از 200 گونه مختلف پرندگان استوایی و پرندگان خاص مناطق دیگر دنیا از جمله مینا ، کبوتر ، منقار شاخیان و ماکائو ، طوطی ، فلامینگو ، قرقاول و ... میباشد . این باغ یک دریاچه مصنوعی نیز دارد و بازدیدکنندگان می توانند با قایق تفریحی اجاره ای از دیدن این همه زیبایی لذت ببرند . بازدیدکنندگان با قدم زدن در این باغ ، پیاده روی لذت بخش را تجربه می کنند . شما می توانید در محل های مشخص شده برای استراحت توقف کنید.  در این محل ها مکانی برای بازی بچه ها، زمینی برای دویدن ، محلی برای تمرینات ورزشی و قایق سواری ایجاد شده است . اين پارك ، بزرگ‌ترين باغ پرندگان جهان و نيز بزرگ‌ترين پارك در دنياست كه پرندگان در آن به‌ شكل آزاد نگهداری مي‌شوند .

باغ پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور

اطلاعات باغ پرندگان کوالالامپور :

آدرس باغ پرندگان : KL Bird Park No. 920 Jalan Lembah Taman Tasik Perdana 50480 Kuala Lumpur

ساعات بازدید باغ پرندگان : 9 صبح تا 7 عصر

لطفا برای ثبت نام در تور تایلند و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده