ماجرای دستگیری تروریست های تکفیری وهابی در تهران

یک نت ـ دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران/کشف ۱۰۰کیلو مواد آماده انفجار/ شناسایی۵۰ هدف انفجاری توسط تروریست‌ها
وزیر اطلاعات

یک نت ـ جزییات دستگیری تروریست های تکفیری وهابی در تهران/ کشف ۱۰۰کیلو مواد آماده انفجار

 

وزیر اطلاعات از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور خبر داد و گفت: تروریست‌ها پنجاه هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده کرده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.

به گزارش ایلنا، پیرو اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر دستگیری تعدادی از تروریست‌های تکفیری وهابی در تهران و چند استان کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بخشی از اطلاعات قابل نشر اقدام اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) را بیان کرد.

وی گفت: سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از مورخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ آغاز و آخرین ضربه‌های اطلاعاتی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بر این گروه وارد شده و تعداد ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده‌اند و هم اکنون بازجویی از تروریست‌ها و روند پیگیری‌های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به طور هم زمان و همه جانبه ادامه دارد.

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: عملیاتی که تروریست‌ها برنامه ریزی کرده بودند، در قالب بمب گذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودرو حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پر تردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

وی افزود: آن‌ها پنجاه هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده کرده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.

علوی ضمن اشاره به اینکه تا کنون معادل یکصد کیلوگرم مواد آماده انفجار و ترکیبات پیش ساز آن کشف و ضبط شده گفت: با سلسله اقدامات پیچیده و پنهان اطلاعاتی از تحویل دو تن از این مواد به تروریست‌ها پیشگیری شده است.

وی در انتها از ملت مومن روزه دار و سرافراز ایران اسلامی درخواست کرد برای موفقیت کامل این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) نیازمند دعای شما بوده و لازم است عزیزان با حفظ هوشیاری همیشگی، هر گونه مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره تلفن ۱۱۳ در سراسر کشور منعکس کنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده