با این روش ها دیگر موهای تان چرب نمی شود!!

یک نت ـ بعضی از افراد دچار چربی زیاد مو هستند. فرقی نمی کند که موها کوتاه یا بلند باشد اما شیوه هایی ساده برای جلوگیری از چرب شدن مو وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم.
مو

یک نت ـ با این ترفندها دیگر موهای تان چرب نمی شود!!

 

چگونه از چرب شدن موهایم جلوگیری کنم؟

شستن مو

اگر موهای چربی دارید باید موهای خود را در فواصل کم بشویید. توصیه می شود هر ۲ یا ۳ روز موهای خود را بشویید. باید دنبال شامپویی باشید که چربی اضافه را بگیرد نه این که کل چربی مو را بگیرید و مو و پوست سر را خشک کند.

 

نرم کننده ها را به ریشه مو نزنید 

بهتراست از نرم کننده برای تغذیه نیمه پایینی موها استفاده کنید. اگر موها خیلی چرب باشد باز هم لازم است از نرم کننده ها برای تغذیه نیمه پایینی مو استفاده شود. یادتان باشد نباید نرم کننده را به ریشه مو بزنید.

 

ابتدا موها را با آب گرم بشویید سپس با کمک آب سرد کوتیکول های مو ( خارجی ترین بخش ساقه مو ) را ببندید

با اینکار موهای شما درخشندگی بیشتری خواهد داشت،  آب گرم و داغ چربی سر را از بین می برد و پوست سر به صورت طبیعی شروع به تولید چربی می کند که مجدد موها چربی اولیه خود را به دست می آورد .  می توانید برای شست وشوی نهایی سر از سرکه استفاده کنید؛ یک قاشق غذاخوری سرکه را با ۲۳۶ میلی لیتر آب مخلوط کنید، نگران بوی سرکه نباشید با خشک شدن مو بوی آن از بین می رود. این عمل باعث می شود چربی موهای شما کمتر شود .

 

خیلی برس نکشید

فقط موهای خود را با برس مرتب کنید، زیرا برس کشیدن زیاد می تواند غدد چربی را تحریک کند که در پی آن چربی موهای شما بیشتر می شود.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده