|تصاویر| جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا

یک نت ـ آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه محسوب می شود که شهر آنتالیا در غرب کشور ترکیه و در شمال دریای مدیترانه واقع شده است.
آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا تابستان های داغ و زمستان معتدل بارانی دارد. آنتالیا در حدود 300 روز از سال آفتابی است و در فواصل ماه های آوریل تا نوامبر می توان در آب های آنتالیا شنا کرد. در کنار تفریحات ساحلی، شنا و لذت بردن از آفتاب آنتالیا، می توان در دامنه کوه های توروس به اسکی نیز پرداخت.

اگر قصد دارید در ماه آوریل به آنتالیا سفر کنید، منتظر باران های کوتاه مدت شامگاهی آن باشید، البته برای کسانی که قدم زدن در زیر باران را دوست دارند، محیط فوق العاده ایست.

 

اقامت در آنتالیا

آنتالیا,شهر آنتالیا,سواحل آنتالیا

در شهر آنتالیا هتل های لوکس زیادی وجود دارد

 

هتل محل اقامت، یکی از اساسی ترین اجزا سفر محسوب می شود، بنابراین با توجه به هدفتان از سفر، محل اقامت خود را انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از لحظات خود در آنتالیا بکنید. انواع اقامتگاه ها از پانسیون گرفته تا هتل های لوکس 5 ستاره، در آنتالیا وجود دارد.

 

هتل های آبی سلامتی شهر آنتالیا

هتل هایی که به نوعی آب درمانی طبیعی انجام می دهند در دنیا به سپا و یا Salus Per Aquam معروف می باشند. سپا برای تنظیم آب و نمک در بدن بسیار مفید می باشد. با سپا بدن انسان انرژی را دوباره سازی می کند، از دردها دوری می جوید و به عبارتی خستگی از وجود انسان رخت بر می بندد.

 

هتل هایی که این نوع درمانهای آبی را ارائه می دهند به صورت هفتگی، ماهیانه و سالیانه مسافرین را می پذیرند. امروزه هتل های ساپا در شهر آنتالیا خدماتی همچون ماساژ درمانی، لجن درمانی، آروما تراپی، خدمات زیبائی و دیگر خدماتی سلماتی را ارائه می دهند. حوض های آبی سرد – گرم، درمانهای انواع جوشهای مضمن در تمامی نقاط بدن، آموزش روش های آب درمانی به توریستها، خدمات استراحتی و … از امکانات دیگر این نوع هتل ها می باشند.

 

مراكز ديدني و تورهای اختياری شهر آنتاليا

هتل های آنتالیا,آنتالیا,تصاویر آنتالیا

مکان های تفریحی آنتالیا نسبت به شهر های دیگر ترکیه از تنوع بالاتری برخوردار است

 

• آبشار دودن Duden و كورشوفلی Kursunli كه در كنار هر كدام از آنها پاركهای زيبايی وجود دارد.

 

• رافتينگ (رودخانه وحشي) در اين تور ابتدا پس از آموزشهای لازم توسط مربيان حرفه اي و گرفتن تجهيزات لازم، به ارتفاعات كوهستان مي رويم.

 

• آكوالند، جايي است كه شما با عظمت آب آشنا خواهيد شد. درآكوالند حسهای فراموش نشدني را تجربه خواهيد كرد.

 

• دلفين لند، دمره، ميرا و ككووا از ديگر تورهاي اختياري شهر آنتالیا می باشد.

 

مهمترین شهرهای آنتالیا عبارتند از :( مگر شهر خود شهر دارد )

منطقه بلک ترکیه دارای بهترین و گرانترین هتل ها موجود می باشند در این منطقه بیش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره می باشند.

 

*منطقه لارا کوند (Lara Kundu)

,تورهای آنتالیا,عکس های آنتالیا,آنتالیا

هتل های منطقه لارا کوندو آنتالیا تماماً ۵ ستاره می باشند

 

جدیدترین هتل های ساخته شده در این منطقه از شهر آنتالیا را در خود جای می دهند. به سبب نزدیکی به فرودگاه و مرکز شهر هتل های این منطقه از مشهوریت و نام آوری فراوان برخوردارند. علی رغم اینکه هتل های منطقه لارا کوندو تماماً ۵ ستاره می باشند ولی به سبب تغییر فصول و ماهها هتل های با قیمت مناسب را نیز می توان پیدا کرد.

 

*منطقه کمر (Kemer)

تصاویر آنتالیا,تور آنتاليا,آنتالیا

منطقه کمر آنتالیا یکی از سرسبزترین مناطق می باشد

 

طبیعی ترین و سرسبزترین منطقه آنتالیا می باشد. در این منطقه هتل هایی با درجه بندی بین ۲ تا ۵ ستاره را می توان یافت. به سبب وجود روستاهای با امکانات توریستی، گردشگرانی که طبیعیت را می پسندند نیز از روستاهای آنتالیا برای اقامت خویش بهره می جویند.

 

*شهر و منطقه آلانیا (Alanya)

عکس های آنتالیا,مناطق دیدنی آنتالیا,آنتالیا

شهر آلانیا از دیدنی ترین و زیباترین مناطق آنتالیا می باشد

 

شهر و منطقه آلانیا (Alanya) به علت مصافت 2 ساعته با شهر آنتالیا به خودی خود یک منطقه توریستی متفاوت و جذاب است. برای توریستها و مسافرانی که هم می خواهند به مرکز شهر و هم به ساحل دریا نزدیک باشند شهر آلانیا بهترین گزینه خواهد بود. در شهر آلانیا در مرکز شهر هتل های کوچک با قیمت مناسب وجود دارند. هتل های با دامنه 5 ستاره به بالاتر بین منطقه آنتالیا و آلانیا واقع شده اند.

 

موقعيت جغرافيايي و راههاي ارتباطی آنتالیا:

راههاي ارتباطی آنتالیا: ارتباط با این شهر از طریق راههای هوایی، دریایی و زمینی امکانپذیر است. فرودگاه آنتالیا آماده پذیرایی تمام پروازهای بین المللی است.

 

موقعيت جغرافيايی آنتالیا: این شهر در منطقه دریای مدیترانه واقع شده، در شرق آنتالیا شهرهای مرسین و کارامان، در شمالش قونیه، اسپارتا و بوردور، در غربش موغلا و در جنوبش دریای مدیترانه می باشد.

 

 مراكز خريد آنتاليا

سواحل آنتالیا,تورهای آنتالیا,آنتالیا

آنتالیا نسبت به استانبول مراکز خرید کمتری دارد

 

آنتاليا به عنوان مركز تفريح و سرگرمي هاي آبي در تركيه شناخته مي شود. با آنكه مراكز خريد آن نسبت به شهري مانند استانبول كمتر است، اما در صورت آشنايي مسافرين با مراكز خريد، مي تواند نياز آنها را در سفر به اين منطقه زيبا مرتفع سازد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده