رحمتی دو جلسه محروم شد

یک نت ـ مسابقه دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز 19 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تخلفاتی رخ داد که کمیته انضباطی رای خود را در این خصوص صادر کرد.
رحمتی

یک نت ـ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی رحمتی را دو جلسه محروم کرد.

سید مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال به دلیل تحریک تماشاگران، فحاشی و اهانت به سرمربی تیم حریف و سعی برای ایجاد درگیری طبق بندهای 8 و 9 و تبصره ذیل ماده 65 و ماده 55 آیین نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر محروم شد. این رای قطعی است. همچنین رحمتی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد که این رای قابل تجدید نظر است.

به دلیل تخلفات تماشاگران تیم استقلال تهران مبنی بر پرتاب اشیا به نیمکت حریف، درگیری با تماشاچیان خودی و فحاشی شدید به سرمربی تیم حریف با تهدید، باشگاه استقلال طبق مواد 78 و 79 آیین نامه انضباطی به برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر در رده لیگ برتر و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم تراکتورسازی تبریز به خاطر فحاشی تماشاگرانش، اهانت به داور و دروازه بان تیم حریف به تذکر کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

اجلال نصیری از عوامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل دخالت در امور برگزاری، ورود غیر قانونی به زمین بازی، ایجاد تشنج و درگیری، تشدید تشنج با فحاشی به عوامل تیم حریف طبق مواد 65، 66، 55، 15 و 16 آیین نامه انضباطی به سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

سیروس دین محمدی و محمد نوازی از کادرفنی تیم استقلال به دلیل پاسخگویی به فحاشی و اهانت اجلال نصیری، طبق ماده 63 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شدند. این رای قطعی است.

کمیته انضباطی از خویشتن داری امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز که موجب جلوگیری از تشدید تشنج شده است و از همکاری فرزاد مجیدی سرپرست تیم استقلال تهران قدردانی می کند.

منبع: ایسنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده