ارتباط تلفنی و چت با زن شوهر دار

یک نت ـ رابطه ي نامشروع از طريق تلفن و چت با زن شوهردار چه حکمي دارد؟ آيا توبه ي من قبول مي شود؟ آيا حق الناس بر گردن من قرار مي گيرد؟
چت

حکم ارتباط تلفني و چت با زن شوهر دار

رابطه ي نامشروع از طريق تلفن و چت با زن شوهردار چه حکمي دارد؟ آيا توبه ي من قبول مي شود؟ آيا حق الناس بر گردن من قرار مي گيرد؟

از نظر شرع مقدس اسلام، هر گونه ارتباط بين زن و مرد نا محرم ، اعم از ارتباط مستقيم و غير مستقيم، اگر با قصد لذت (جنسي) باشد يا خوف فتنه و ترس افتادن به گناه در آن ارتباط وجود داشته باشد، جايز نبوده و حرام است. و بديهي است که گناهان مراتب و درجات مختلفي دارند و در اين بين ارتباط با زن شوهر دار از گناهاني است که عقوبت سنگيني را در پي دارد اما بايد خدا را شاکر باشيد که در مراحل ابتدايي (ارتباط در حد چت و تلفن) اين گناه، توفيق توبه پيدا کرده ايد.

گناه و معصيت، مانند لجن زار متعفني است که انسان، هر چه بيشتر در آن فرو مي رود، کمتر بوي تعفن آن را حس مي کند، زيرا حس بويايي او از کار مي افتد و متوجه غرق شدن بيشتر خود نمي شود. از طرف ديگر، تصميم جدي انسان به بازگشت از هر جاي اين مسير باتلاق و متعفن ، خود يک پيروزي است. کسي که الان و در اين مرحله به اين پيروزي رسيده است، بايد سعي کند انگيزه ي خود را براي مبارزه با گناه، قوي تر نمايد تا در مراحل بعدي هم پيروز شود.

علاوه بر اين، بايد با دوري کردن از محيط هاي خلوت و پرکردن اوقات فراغت با برنامه هايي هم چون مطالعه، ورزش، قرائت و حفظ قرآن، عبادت، روزه گرفتن، ارتباط با افراد متدين و خود ساخته و... شرايط و زمينه هاي گناه را از بين برد.

در صورتي که ازدواج نکرده ايد، سريعا به اين کار اقدام کنيد که ارضاي غريزه ي جنسي از راه حلال، مي تواند شما را در دستيابي به اهداف تان کمک فراواني نمايد.

نکته ي بسيار مهم در اين راه، مايوس نشدن از رحمت الهي و استعانت از او و توکل به اوست. و اين که گناه به هر مقدار بزرگ و سنگين باشد انسان نبايد از رحمت خداوند مأيوس گردد.

نکته پاياني اين که؛ اين گناه و معصيت، حق الناسي را بر عهده نمي آورد و با توبه ي حقيقي به درگاه خداوند و عدم بازگشت به آن گناه، ان شاءالله بخشيده مي شويد.

منبع:سایت رهروان ولایت

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده