(عکس) استایل عجیب و غریب دونالد ترامپ

یک نت ـ مدت زمان زیادی تا خداحافظی زوج خوش‌پوش آمریکایی با کاخ سفید نمانده است و مردم آمریکا یا شاید بهتر است بگوییم مردم دنیا بی‌صبرانه منتظر جانشینان این دو هستند.
دونالد ترامپ

مدت زمان زیادی تا خداحافظی زوج خوش‌پوش آمریکایی با کاخ سفید نمانده است و مردم آمریکا یا شاید بهتر است بگوییم مردم دنیا بی‌صبرانه منتظر جانشینان این دو هستند. یکی از کسانی که به عنوان نامزد رقابت‌های ریاست جمهوری آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرده است، دونالد ترامپ است که اگر خدای نکرده پا به کاخ سفید بگذارد، احتمالا برای هشت سال مردم آمریکا و جهان با صلح و البته خوش‌پوشی خداحافظی خواهند کرد!

ما کاری به عقاید سیاسی و جنگ طلبانه او نداریم و بررسی آن را به عهده سایت‌های مربوط می‌گذاریم. آنچه که مربوط به مد  و مدآنلاین است استایل، نحوه پوشش و رفتار اوست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

هنگام صحبت از ترامپ ناخودآگاه مقایسه‌ای بین او و رئیس جمهور فعلی ایالت متحده پیش می‌آید. چه با سیاست‌های اوباما موافق باشید یا نه این را باید قبول کنید که او یکی از خوش‌استایل‌ترین افراد دنیا است که می‌داند چطور لباس بپوشد و چگونه رفتار کند که حتی مخالفانش را نیز به کرنش وادارد.
اوباما اندامی متناسب دارد و به همین دلیل لباس‌ها بر تنش عالی می‌نشینند. او می‌داند که رنگ مشکی رنگی همیشگی و شیک است، از پوشیدن سبک‌های متفاوت ترسی به دل راه نمی‌دهد و از همه اینها گذشته لبخندی دلنشین دارد که در به کرسی نشاندن حرف‌هایش نقش مهمی بازی می‌کند.

حالا این تصویر را بگذارید کنار تصویر دونالد ترامپ یا به قول خود غربی‌ها جوجه اردک زشت!!
هر چند لقب جوجه اردک زشت برای او  با آن پوست سرخ، کاکل زرد و کلاه مانندش کافی نیست. آیا کسی نیست که به ترامپ بگوید که دستی به سر و صورتش بکشد و استایل پوشش خود را تغییر دهد؟!

کراوات

همیشه گفته‌ایم که پول خوشبختی نمی‌آورد، حالا باید بگوییم پول نه خوشبختی می‌آورد و نه استایل. ترامپ  با آن که یک میلیاردر است، دلش نمی‌آید یک استایلیست را به استخدام خود در آورد و کمی تغییر در ظاهر و وجناتش به وجود آورد.
کراوات‌های او  زیادی بلند هستند و بیشتر اوقات تا زیر کمربندش نیز می‌آیند که یکی از نشانه‌های بی‌توجهی او به طرز پوشش خود است. بدتر از همه این که او گاهی اوقات کراوات‌هایی به رنگ صورتی براق و از جنس ساتن می‌آویزد که این یکی دیگر قابل بخشش نیست.
در دفاع از او می‌گویند که او برای این که رای جمع کند چنین کراوات‌های بلندی را می‌آویزد  تا شکل آمریکایی‌های طبقه متوسط شود اما ما که می‌دانیم او این کراوات‌های بلند را می‌آویزد تا شکم بزرگش را پنهان کند!!

موهایش ناامید کننده است

یکی از مشخصه‌های اصلی ترامپ که فقط مخصوص خود اوست، موهایش است. او هر روز صبح مقداری از یک اسپری ارزان قیمت به موهایش می‌زند که موهایش را سفت و محکم می‌کند. دونالد ترامپ عاشق مدل موهایش است.

این مدل موی زشت البته فوایدی نیز دارد. یکی از این فواید این است که موجبات خنده بسیاری از افراد در جهان را فراهم کرده است و از طرف دیگر نقل محافل رسانه‌های اجتماعی شده است.  مثلا کارگردان فیلم بازگشت به آینده می‌گوید که شخصیت نابکار فیلمش، بیف تانن را از روی ترامپ ساخته است!

یا جالب‌تر این که فکر و ذکر اهالی اینستاگرام این روزها   hashtag #trumpyourcat  گشته که در آن مد شده است افراد موهای گربه‌هایشان را به شکل موهای ترامپ درآورند و عکس آنها را در صفحه خود منتشر کنند. بیچاره گربه‌ها!

زبان بدن او خشونت‌بار است

علاوه بر موهای مسخره و پوست آفتاب سوخته، ترامپ رفتار جالبی نیز ندارد. او بیشتر اوقات نسبت به دیگران حالتی تحقیرآمیز روا می‌دارد. او بی‌حوصلگی خود را در کنفرانس‌ها پنهان نمی‌کند و هنگامی که مورد مخاطب نیست با تحقیر ابروی چپش را بالا می‌اندازد. ترامپ عاشق این است که با نشان دادن دندان‌های بیش از حد سپید و چین دادن به چشم‌هایش حالت تهاجمی به خود بگیرد و وحشتناک‌تر از همه آن ابروهای در هم و برهم و لب‌های ظریفش است که وقتی هیجان زده می‌شود آنها را با هم حرکت می‌دهد و واقعا ترسناک می‌شود.

خلاصه این که رفتار ترامپ همان‌طوری است که می‌اندیشد و نحوه لباس پوشیدنش به همان نحوی است که صحبت می‌کند. و بله! آن واقعا عجیب و غریب است.

منبع:مدآنلاین

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده