(تصاویر) قتل و به آتش کشیدن همسایه به خاطر بوی سگ

یک نت ـ قاتل نابکار همسایه‌اش را که سگی داشت، آنقدر زد تا جانش را گرفت و با به آتش کشیدن خانه‌اش سعی کرد مدارک و شواهد را از بین ببرد.
قتل

آقای کوپر که به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد از پسر برادرش درخواست کرد تا به منزل او بیاید و با او زندگی کند. بردارزاده‌اش همراه اسباب و اساسیه‌اش، سگش را هم به همراه آورد. پس از مدتی یکی از همسایگان یعنی پائول کین 24 ساله از بوی بد سگ او عصبانی شد و گفت که این سگ دیگر حق ندارد به این خانه پا بگذارد.

 

اخبارحوادث,خبرهای حوادث,قاتل

 
اما آن‌ها همچنان به زندگی خود ادامه میداند تا اینکه یک روز که برادرزاده آقای کوپر، سگش را برای گردش بیرون برده بود، پائول به خانه کوپر آمد و او را به قصد کشت زد. پس از آن خانه را به آتش کشید. هنگامی که همسایگان شعله‌های آتش را دیدند با پلیس و آتش نشانی تماس گرفتند.

به گزارش دیلی‌میل، هنگامی که پلیس وارد منزل در حال سوختن شد، پائول را بالای سر آقای کوپر یافت. اما پائول ادعا کرد من در حال گذر بودم و می‌خواستم به آقای کوپر بگویم که می‌تواند سگش را نگه دارد اما شعله‌های آتش را دیدم و برای نجات اوسریع  به اینجا آمدم.

 

اخبارحوادث,خبرهای حوادث,قاتل

 
در گزارش کالبد شکافی مشخص شد جراحاتی که به آقای کوپر وارد شده ناشی از سوختگی نبوده، زیرا 23 قسمت از دنده‌های آقای کوپر شکسته و چند تا از دندان‌هایش دردهانش خورد شده‌اند و آقای کوپر قبل از شروع آتش سوزی جانش را از دست داده‌بود.

پس از دستگیری پائول، او به جرم قتل و سعی در پنهان و از بین بردن مدارک و شواهد محاکمه شد که طی آن، او به حبس ابد محکوم شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده