(عکس) تجمع غیرقانونی مقابل وزارت نفت

یک نت ـ برای برخورد با هرگونه تجمع غیرقانونی،مأموران یگان‌ویژه مقابل ساختمان وزارت نفت مستقر شدند.
تجمع

مأموران یگان‌ویژه در مقابل ساختمان وزارت نفت

به دنبال فراخوان تجمعی مقابل وزارت نفت، مأموران یگان‌ویژه برای برخورد با هرگونه تجمع غیرقانونی در مقابل ساختمان این وزارتخانه در خیابان طالقانی مستقر شدند.پیگیری‌های خبرنگار ما از پلیس، درباره علت تردد مأموران یگان‌ویژه و خودروهایشان در سطح خیابان طالقانی، حاکی از این بود که این مأموران به سمت ساختمان وزارت نفت حرکت می‌کنند تا در صورت بروز هرگونه تجمع غیرقانونی با متخلفان برخورد کنند.

پیش از این مقامات نیروی انتظامی در صحبت‌های مختلفی عنوان کرده بودند که پلیس با هرگونه تجمع بدون مجوز که غیرقانونی برگزار شود، برخورد خواهند کرد. همچنین یوسفی مدیرکل امور سیاسی استاندار تهران نیز اظهار کرد: برای تجمع مقابل وزارت نفت هیچ مجوزی صادر نشده است.

مأموران یگان‌ویژه در مقابل ساختمان وزارت نفت

مأموران یگان‌ویژه در مقابل ساختمان وزارت نفت

 

بازداشت ۳۰ نفر از دانشجویان مقابل وزارت نفت

مائده تدینی مسئول روابط عمومی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» پیرامون برخورد شدید نیروی انتظامی با دانشجویان تجمع کننده مقابل وزارت نفت اظهار داشت: قرار بود دانشجویان عضو جنبش عدالت‌خواه دانشجویی و بسیج دانشجویی چند دانشگاه تهران ساعت 10 امروز مقابل وزارت نفت برای اعتراض نسبت به قراردادهای جدید نفتی تجمعی برگزار کنند که با برخورد شدید نیروهای پلیس مواجه شدند.

وی در همین زمینه افزود: تعدادی از دانشجویان قبل از ساعت مقرر در محل تجمع حاضر شده بودند که همگی در همان لحظه اول بازداشت شدند.

تدینی خاطرنشان کرد: در ادامه جمع دیگری از دانشجویان که نزدیک محل تجمع بودند به شدت مورد ضرب و شتم نیروهای پلیس با موتور و باتوم قرار گرفتند و حتی  تعدادی از خواهران هم باتوم خوردند.

دبیر روابط عمومی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی اظهار داشت: الآن هم حدود 25 الی 30 از دانشجویان در نمازخانه کلانتری خیابان فلسطین در بازداشت هستند و از قرار معلوم صورت جلسه‌ای تنظیم شده که این دانشجویان را به پلیس امنیت ارجاع دهند.

 

منبع: ایسنا/ نسیم آنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده