فائزه‌ هاشمی آمریکاست یا اسرائیل؟

یک نت ـ بتازگی مطلبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا می‌کند فائزه هاشمی با کاهن اعظم رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.
فائزه‌ هاشمی

بتازگی مطلبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که ادعا می‌کند فائزه هاشمی با کاهن اعظم رژیم صهیونیستی دیدار داشته است. متن کامل این پیام را در ادامه می‌خوانید:

«در جریان یک کنگره بین المللی خانم فائزه هاشمی، ریاست هیئت ایرانی را در کنفرانس مذکور برعهده داشت. وی در حاشیه این کنفرانس با «هاروا معیدلاو» (هاروا لقب روحانی اعظم صهیونیست‌ها است) دیدار نمود. شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ضمن تأیید این خبر، دو عکس از این دیدار را منتشر ساخت که در آن خانم فائزه هاشمی با چهره بسیار بشاش، در حال گفت‌وگوی صمیمانه با هاروا معیدلاو مشاهده می‌شد. همچنین هاروامعیدلاو در جریان مصاحبه‌ای به مناسبت «یوم کیپور» (روز بزرگ یهودیان) این خبر را تأیید نمود. گفتنی است که با وجود تایید خبر ملاقات از طرف منابع صیهونیستی، طرفین از انتشار محتوای مذاکرات خودداری کردند.»

 

این مطلب برای نخستین بار در سال 89 مطرح شد که پس از چندی فائزه هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ، بیانیه‌ای صادر کرد.

بخشی از اتهامات وارده مربوط می‌شد به دیدار با روحانی اعظم ر‍ژیم اشغالگر قدس که فائزه هاشمی در این بیانیه دیدار با روحانی اعظم ر‍ژیم اشغالگر قدس را تکذیب کرد.

برخی منابع گزارش داده‌اند که فائزه هاشمی رفسنجانی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اخیراً در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کشور را به مقصد آمریکا ترک کرده است.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده