(عکس) تصادف عجیب سمند در تهران

یک نت ـ تصادف شدید خودرو سواری با چهار سرنشین نوجوان در بزرگراه آزادگان به خیر گذشت و هیچ یک از سرنشینان آن آسیب ندیدند.
تصادف

یک نت ـ به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، این خودرو با سرعت زیاد در حال حرکت در بزرگراه آزادگان بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد به طوریکه بخشی از این حفاظ فلزی وارد خودرو شد.

رانندگان خودروهای عبوری با دیدن صحنه این حادثه بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و از آتش‌نشانی درخواست کمک کردند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به محض دریافت این خبر آتش‌نشانان ایستگاه ۲۱ را به شرق به غرب آزادگان، نرسیده به پل بروجردی اعزام کرد.

بنا به اظهار مجید یادگاری فرمانده تیم آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری سمند به همراه ۴ سرنشین نوجوان بین ۱۴ تا ۱۶ ساله به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو پس از انحراف از مسیر اصلی و چرخیدن به دور خود به شدت با گاردیل کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی ادامه داد: شدت این برخورد به حدی بود که قسمتی از گاردیل شکسته شده از صندوق عقب وارد خودرو شده و با رسیدن به داشبورد از حرکت باز ایستاد.

یادگاری تصریح کرد: آتش‌نشانان با توجه به موقعیت خطرناک محل با نصب علائم هشداردهنده در بزرگراه برای جلوگیری از تصادفات بعدی، اقدام به ایمن‌سازی کردند و پس از قطع برق خودرو مشغول عملیات شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی اضافه کرد: بعد از باز کردن درهای خودرو و بیرون آوردن هر ۴ سرنشین آن که به طرز ناباورانه‌ای هیچ یک از آنان کوچکترین آسیبی ندیده بودند، نیروهای آتش‌نشانی گاردیل وارد شده به خودرو را با احتیاط از آن خارج کردند.

وی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: این خودرو توسط عوامل راهور منطقه ۱۵ به پارکینگ انتقال یافت.

منبع:جام جم آنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده