نیاز جنسی اذیتم می کند!

یک نت ـ
نیاز جنسی

باسلام من دختری ۲۱ ساله و دانشجوی یکی از بهترین دانشگاه‌های تهران هستم و برای رهایی از این همه دغدغه‌های ذهنی فقط به ازدواج فکر می‌کنم و اگه ازدواج نکنم می‌ترسم به بیراهه کشیده بشوم ....

من و یکی از بستگان به هم علاقه داریم و خانواده‌ها هم در جریان هستند و رضایت کامل دارند و از همه نظر متناسب هم هستیم  ولی از رابطه‌ی شکل گرفته بینمون اطلاع ندارند. ایشون  مهندس برق هستند  و در حال حاضر سرباز هستند و یک سال دیگه برای خواستگاری اقدام می‌کند.

در چند موضوع برام سوال پیش آمده: اول اینکه من در یک خانواده‌ی مذهبی بزرگ شدم و خودم دوست ندارم هیچ گناهی کنم ولی رابطه‌ی ما داره به سمت گناه پیش می‌ره ولی قانون گذاشتیم تا فقط در مکان‌های شلوغ همدیگر را ملاقات کنیم تا امکان گناه کم بشه و ماهی یکبار تا این امکان گناه به حداقل برسد. بخدا من خیلی دوست دارم ازدواج صورت بگیره اما ایشون باید سربازیشون تموم بشه و به یک کاری مشغول بشوند تا خانواده‌ی جفتمون رضایت بدهند و امکان ازدواج به هیچ عنوان نیست من نمی‌دونم تو این شرایط واقعا باید چیکار کنم؟؟؟

و خدا چه راهی گذاشته هر دوی ما نیاز جنسی و عاطفی زیادی داریم ....من گاهی به شدت نیاز جنسی پیدا می‌کنم و گاها به سمت خودارضایی مایل می‌شوم ولی از این کار شرم دارم و از خودم متنفر می‌شوم اگه این کار را انجام بدم اما با این اوضاع جامعه و این همه پیشرفت رسانه‌ها و عوامل تحریک کننده من باید چیکار کنم و چه راهی را بروم.

 بعضی‌ها از راه رابطه‌ی نامشروع و یا خودارضایی نیاز جنسی خود را تامین می‌کنند اما من که نمی‌خواهم گناه کنم ولی گاهی به بن بست می‌رسم باید چه کنم ...تو را خدا نگویید زودتر عقد کنید که اگه من هم بخواهم فردی که به او علاقه دارم چون سریاز هستند و دستشون خالیه می‌ترسه برای ازدواج اقدام کند. و یک سال ازمن فرصت خواسته...

پاسخ:
شما برای رفع نیاز جنسی و عاطفی خود ۳ راه حل دارید:
۱- برقراری رابطه و  رفع نیاز از راه غیرشرعی 
۲- خویشتن داری 
۳- ازدواج
راه اول درست نیست بخاطر اینکه اولا برقراری رابطه باعث می‌شود که جلوی شناخت گرفته شود و وابستگی ایجاد بشود و ثانیاٌ این رابطه (رابطه دو نامحرم) حرام می‌باشد.
 اما خویشتن‌داری هم درست نیست چون که خداوند در قرآن کریم آیات ۳۲و ۳۳ سوره نور، ابتدا به ازدواج سفارش می‌کند و بعد می‌فرمایند اگر ممکن نبود خویشتن‌داری.  پس تنها راه‌حل و بهترین راه‌حل برای شما ازدواج می‌باشد.
راهی که خداوند برای رفع نیاز جنسی و عاطفی شما قرار داده  است فقط ازدواج می باشد اما اینکه در این زمانه ازدواج دو جوان بخاطر چشم و هم چشمی‌ها و گذاشتن شرایط سخت ازدواج از طرف خانواده دختر و پسر با مشکلات فراوانی روبرو شده‌اند. مقصر دین اسلام نیست. در دین اسلام جوان وقتی به بلوغ جنسی و عقلی برسد می‌تواند ازدواج کند و اگر ازدواج نکردن او و به تاخیر انداختن ازدواج باعث بشود که به گناه کشیده بشود ازدواج برای او واجب می‌شود.
این رابطه‌ای که شما با هم دارید اگر چه در محیطی شلوغ قرار ملاقات بگذارید و سعی کنید مرتکب گناه نشوید همین نگاه‌ها و حرف‌های محبت آمیز شما با هم از لحاظ شرعی درست نیست.
شما این رابطه را قطع کنید و به او بگویید برای خواستگاری اقدام کند وبعد بررسی ملاک‌ها و معیارهای ازدواج، اگر مناسب یکدیگر بودید با هم محرم بشوید و مدتی را در عقد بمانید تا مشکل سربازی و شغل او رفع شود و بعد زندگی مشترک خود را شروع کنید.
می‌گویی بخاطر اینکه دستش خالیه برای ازدواج اقدام نمی‌کنه جواب این سوال را خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند:
وَأَنكِحُوا الأَيامىٰ مِنكُم وَالصّالِحينَ مِن عِبادِكُم وَإِمائِكُم ۚ إِن يَكونوا فُقَراءَ يُغنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ ۗ وَاللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ. [سوره نور آیه۳۲]
مردان و زنان بی‌همسر خود را همسر دهید، همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکارتان را؛ اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد؛ خداوند گشایش‌دهنده و آگاه است!.
براساس این آیه شریف قرآن شما باید با تکیه بر وعده خداوند برای ازدواج اقدام کنید و مطمئن باشید که خداوند از فضل خود شما را بی‌نیاز می‌سازد.
در مورد فرصت یک ساله‌ای که از شما خواسته به پای او صبر کنید باید عرض کنم که اگر باز امکان ازدواج شما نبود از او بخواهید به خواستگاری بیاید و بعد از قطعی شدن مساله، و تایید خانواده‌ها مدت یک‌سال منتظر او بمانید چون ممکن است در این یک‌سال اتفاقات فراوانی بیفتد مثلا شما خواستگارهای مناسبی داشته باشید و جواب منفی بدهید و بعد از یک‌سال نظر او عوض شود و از ازدواج با شما منصرف بشود. و یا حتی خود شما به این نتیجه برسید که مناسب یکدیگر نیستید. و در این بین متضرر اصلی قطعا شما خواهید بود. 
برای اینکه مرتکب خود ارضایی نشوید سعی کنید این کارها را انجام دهید:
- تقویت معنویت و ایمان به خدا و ترس از عذاب الهی با شرکت در مجالس مذهبی و حضور در امکان زیارتی
- توجه به آثار منفی خود ارضایی مثل ناتوانی جنسی
- پرهیز از خوابیدن با شکم پر
- اجتناب از پوشیدن لباس های تنگ وچسبان
- خودداری از نگاه کردن به مناظر فیلم ها و تصاویر تحریک کننده
- اجتناب از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخی های جنسی و تحریک کننده
- حتي المقدور پرهيز از خوردن مواد غذايي محرك مانند : خرما، پياز، فلفل ، تخم مرغ ، گوشت قرمز، غذاهاي پرچرب و استفاده از گشنيز و عدس در غذا براي كاهش ميل جنسي
-  پرهيز از نوشيدن افراط گونه آب و مايعات به خصوص شب ها و قبل از خوابيدن
- خودداري از نگاه به بدن عريان خود را در آينه
- منظم و زیاد ورزش کردن به منظور تخلیه انرژی زاید بدن
- اجتناب از بیکاری و پر کردن اوقات فراغت با مطالعه كتب علمي و... ، ورزش ، و تفريح غير محرك جنسي و ... ، صحبت با دوستان در زمينه هاي غير محرك جنسي
- اجتناب از بودن در مكان خلوت و تنها و دور از نظر ديگران خصوصا در صورت مورد هجوم افكار جنسي واقع شدن
- روزه مستحبي يا قضا گرفتن در هفته يك يا دو روز يا كم غذا خوردن به وسيله كاهش ميزان غذا و افزايش فاصله هر وعده غذا وكاهش تعداد دفعات غذا
 - رفتار متکبرانه با نامحرم و خودداری از سخنان ملایمت آمیز با آنها
- قرار نگرفتن با نامحرم و جنس مخالف در مکتن خلوت و دور از نگاه دیگران
- نرفتن به رختخواب بدون احساس خستگی
- خودداري از استحمام در زمان هجوم افكار جنسي
       موفق باشید.

منبع:welayatnet.com

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده