امیر عابدینی حق ملوانی ها را از تراکتور می گیریم!

یک نت ـ امیر عابدینی با اشاره به نامه اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان مبنی برکناره گیری این باشگاه از لیگ برتر فوتبال به ایرنا، افزود: مطمئن باشید نمی گذاریم این مشکل حاد شود و آن را حل خواهیم کرد.
امیر عابدینی

یک نت ـ عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: سخن ملوانی ها درست است و حق آن ها در ارتباط با مهدی شریفی تضییع شده است.

امیر عابدینی با اشاره به نامه اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان مبنی برکناره گیری این باشگاه از لیگ برتر فوتبال به ایرنا، افزود: مطمئن باشید نمی گذاریم این مشکل حاد شود و آن را حل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ملوان یکی از تیم های ریشه دار و بسیار قدیمی است از این رو نباید بگذاریم این مشکل بر مشکلات عدیده ای که این باشگاه دارد، اضافه شود.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ با دفاع از عملکرد هیات مدیره باشگاه ادامه داد: از نزدیک شاهد تلاش اعضای هیات مدیره برای حل مشکلات این تیم هستم، اما اینکه حق مردم شهر سلب شود با آن مخالفم.

به گفته وی ملوان یک تیم نظامی است، اما تنها نماینده استان های شمالی کشور بوده و از سوی دیگر یک تیم مردمی است و هواداران بسیار زیادی در این منطقه دارد. برهمین اساس نباید حق آن ها که می خواهند تیمشان در لیگ برتر بماند، از بین برود.
عابدینی تاکید کرد: این موضوع را به شدت پی گیری کرده و از مسئولان سازمان نظام وظیفه نیز می خواهیم نسبت به این تیم توجه بیشتری داشته باشند.

به اعتقاد وی مشکل ملوانی ها یک بازیکن نیست، مشکل ملوانی ها ریشه ای است و به برخوردهای گذشته باز می گردد و باید برای این تیم فکر عاجلی کرد.

هیات مدیره باشگاه ملوان به دنبال جذب مهدی شریفی بازیکن سرباز تیم سپاهان در تیم تراکتورسازی، درحالیکه این تیم یکی از نامزدهای اصلی گرفتن این بازیکن بوده است، به دلیل بی عدالتی صورت گرفته دراین خصوص از لیک برتر فوتبال کناره گیری کرد.

منبع: سایت رسمی باشگاه ملوان انزلی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده