آموزش بافت کت کوتاه عروسکی

دنیای مد, بافت, بافت کت, بافت کت فانتزی, نحوه بافت کت فانتزی, آموزش مرحله ای بافت کت فانتزی, وسایل مورد نیاز بافت کت, آموزش بافتنی, آموزش تصویری بافتنی, طریقه بافت کامل کت, نحوه بافت گل رز, آموزش گام به گام بافتنی
بافت کت

یک نت ـ آموزش بافت
 

نحوه بافت کت فانتزی,آموزش مرحله ای بافت کت فانتزی

وسایل مورد نیاز :
3 کلاف 100 گرمی- قلاب شماره 5/3

طریقه بافت :
شروع کت با یک گل رز

طریقه بافت کامل کت :
جهت بافتن گل رز کاموا را دولا ببافید. 8 دانه زنجیره بافته شود. دو سر زنجیره را با پایه کوتاه به همدیگر وصل کنید. 4 زنجیره بافته و داخل حلقه 4 پایه بلند و 4 زنجیره بافته و با پایه کوتاه داخل حلقه وصل کنید. این کار را 3 بار دیگر تکرار کنید که باید داخل حلقه 4 گلبرگ داشته باشید.

کار را برگردانید، 4 زنجیره بافته و در پشت گلبرگ اول در انتها با پایه کوتاه وصل کنید. این کار را 3 بار دیگر تکرار کنید. کار را برگردانید. 5 زنجیره بافته و داخل حلقه پشت گلبرگ اول 8 پایه بلند دوبل ببافید. 5 زنجیره و روی پایه کوتاه رج قبل با پایه کوتاه وصل کنید.

این کار را 3 بار دیگر تکرار کنید. کار را برگردانید. 6 زنجیره بافته و داخل حلقه پشت گلبرگ را با 8 پایه بلند سوبل به فاصله 2 زنجیره از هم ببافید. یعنی 4 پایه بلند سوبل بافته، 2 زنجیره و 4 پایه بلند سوبل دیگر در همان حلقه ببافید و با پایه کوتاه روی پایه کوتاه رج قبل وصل کنید. این کار را تا آخر ادامه دهید.

در رج بعدی 8 دانه زنجیره بافته شود. در وسط گلبرگهای 8 دانه‌ای با پایه کوتاه وصل کنید. 8 دانه زنجیره بافته و در وسط گلبرگ 8 دانه‌ای دوباره 8 پایه بلند به فاصله دو زنجیره از هم ببافید. این کار را تا آخر تکرار کنید. در رج بعدی 8 دانه زنجیره بافته و در وسط حلقه اول با پایه کوتاه وصل کنید. 8 دانه زنجیره بافته در وسط حلقه دوم وصل کنید. 8 دانه زنجیره بافته و در وسط 8 پایه بلند دوباره 8 پایه بلند سوبل ببافید.

این رج را تا آخر ادامه دهید. بافت به همین صورت ادامه پیدا می‌کند و هر بار یک حلقه به حلقه‌های بین 8 پایه بلندها اضافه خواهد شد و بافت به صورت مربع بافته می‌شود. بافت را به پهنای عرض شانه ببافید وقتی بافت به پهنای دل به خواهتان رسید بافت را دولا کرده و روی هم قرار دهید. 2 زنجیره های وسط 8 پایه بلندها را توسط یک پایه کوتاه به همدیگر وصل کنید. 8 دانه زنجیره بافت و بافت یک لا ادامه دهید و در تمام حلقه دوباره زنجیره ببافید تا برسید به 8 پایه بلندهای بعدی و دوباره در وسط دو زنجیره یک پایه کوتاه بافته و بافت را بهم وصل کنید.

در ادامه بافت توسط پایه بلند ساده دور تا دور تا 5 سانتیمتر ببافید و بعد از آن  دل به خواه روی پایه بلندها حاشیه بافی کنید و با مروارید کت خود را تزیین کنید.

منبع : بیتوته

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده