شدیدا عاشق زن متاهلی شدم!

یک نت ـ من و خانمی متاهل در حال حاضر به همدیگر علاقه‌مند شدیم، البته این خانم تازه ازدواج کرده و از زندگی‌ش هم راضی نیست و با همسرشان تفاهم ندارند و همسرشان هم حاضر به جدایی از وی نیست.

گناه

یک نت ـ من، شیطان و زن متاهل !!

من و خانمی متاهل در حال حاضر به همدیگر علاقه‌مند شدیم، البته این خانم تازه ازدواج کرده و از زندگی‌ش هم راضی نیست و با همسرشان تفاهم ندارند و همسرشان هم حاضر به جدایی از وی نیست. ولی من خیلی تو این شرایط دارم عذاب می‌کشم چون از طرفی او متاهل است و نسبت به این قضیه آگاهم که ارتباطم با وی کار درستی نیست و از طرف دیگر شدیدا عاشقش هستم و دوسش دارم انقدر که دوست دارم هرلحظه و همه جا کنارم باشد و با وی ازدواج کنم.

خواهش می‌کنم  راهی جلوی من بگذارید خیلی روزهای سختی دارم سپری می‌کنم. نمی‌خواهم که حتما بگویید چه طوری به وی برسم فقط راهنمایی کنید اگه راهی برای رسیدن نیست چطوری می‌توانم فراموش کنم.

انسان ویژگی‌های خاصی دارد که بقیه موجودات حتی فرشتگان مقرب الهی از آن بی بهره اند، یکی از مهمترین تمایزهای انسان «انتخاب گناه یا ثواب» می باشد، توضیح مطلب اینکه یک فرد می تواند با بهره گیری از قدرت روح به کمالات برسد و مثل نبی مکرم اسلام به جایی برسد که فرشتگان به آن جایگاه غبطه می خورند، و بر عکس ممکن هست اینقدر در فساد و شهوت غرق شود که از هر حیوانی رذل‌تر شود، از جمله اعمالی که انسان را پست‌تر از حیوان می‌کند «عدم رعایت حریم دیگران» می باشد چرا که بعضی از حیوانات در رعایت حریم همسر از بعضی انسان‌ها پیشگام‌تر هستند مثلا نوعی از کرکس‌های سیاه با نام علمی «Coragyps atratus» سمبل وفاداری و تک‌همسری در میان پرندگان است. این کرکس‌ها که ممکن است از لاشه همنوعان خود نیز تغذیه کند، هرگز به زوجی که تمام عمر را با او سپری خواهد کرد، خیانت نمی‌کنند. اما با کمال تعجب بعضی از افراد در بین انسان‌ها، خود را از کرکس هم پایین‌تر آورده و دست به خیانت می زنند.

قبل از پرداختن به اصل پاسخ به دو نكته اشاره كنيم:
۱. ارتباط با نامحرم خارج از حدود و چهارچوب شرع اسلام و ضرورت، به هر شكلي كه باشد، تلفني، اينترنتي، پيامكي، حضوري و غير حضوري و هرگونه ارتباط ديگري از اين قبيل جايز نبوده و از گناهان است[۱] روابط اين چنيني كه از چهارچوب اسلام و شرع خارج‌اند، از نظر قرآن مردود است. [۲]
۲. نياز عاطفي نيازي است كه حتي انسان وقتي در ميان انسان‌هاي مهربان هم قرار دارد، وجود آن را حس مي‌كند. احساس مي‌كند يكي ديگر بايد باشد تا با او راحت تر حرف هاي دلش را بزند، محبتش را عرضه كند و سنگ صبورش باشد. اين عطش و نياز را نسبت به جنس مخالف خود هم مي بيند. در اين ميان، هيچ چيزي نمي تواند به اين نياز حقيقي و مهم، به طيبي و طاهري و گوارايي ازدواج، پاسخ دهد. به واسطه وجود اين نياز است كه وقتي انسان در كنار همسر قرار مي گيرد، به انس و آرامش مي رسد. اين آرامش نه يك امر مجازي و قرار دادي است، بلكه امري حقيقي و فطري است كه بر حسب خلقت ما طرح ريزي شده است.
قرآن مي فرمايد: «وَ مِنْ آياتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَيْها وَ جَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ في‏ ذلِكَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُون» (روم/۲۱)؛ یعنی «از نشانه هاي او اين است كه براي شما از جنس خودتان جفتي آفريد تا در كنار او آرامش يابيد. ميان شما مودت و رحمت قرار داد و در اين كار نشانه هايي است براي كساني كه تفكر مي كنند»
بر اساس اين دو نكته مي‌گوييم:
آن چه رابطه بين مرد و زن نامحرم را حلال مي كند، خواندن عقد شرعي ازدواج موقت يا دائم است كه براي شما به جهت تاهل خانم مذكور ممكن نيست.
برادر گرامي؛
به نظر مي رسد شما با انجام عملي كه از آن به شدت نهي شده و قرآن در آيات متعدد نسبت به آن هشدار داده و ارتكاب آن را در جمله گناهان شمرده است،با دیگری رابطه بر قرار کرده اید،  آيا چنين چيزي ممكن است؟ آیا اگر خودتان همسر داشته باشید و دیگری باهاش ارتباط برقرار کند و دوست داشته باشد که هر جا و هر کجا پیشش باشد ناراحت نمی‌شوید؟

شیطان به خوبي توانسته بزرگترين گناهان را با رنگ و لعابي مانند کلمه مقدس عشق  معرفي كند و تا به جايي نيز پيش رفته كه شما خريدار خشم خدا گشته ايد. این در حالی است که عشق در مکان نامقدس و ناپاک هرگز رشد نمی کند پس ان چیزی که شما احساس می کنید عشق است شهوت و هوسی بیش نیست.
علاوه بر مبحث دینی از نظر عقل هم کارتان اشتباه هست چرا که در این قصه دو حالت بیشتر وجود ندارد یا وی از شوهرش طلاق می‌گیرد و با شما ازدواج می‌کند، یا اینکه خیر طلاق نمی گیرد و همین طور به رابطه تان ادامه می دهید.

در صورت اول احتمال شکست در زندگی تان هست و چون خودتان در زمانی که وی شوهر داشت با او ارتباط داشتید خداوند با بدبین کردن‌تان عذاب جهنم را در همین دنیا به شما نشان می‌دهد و آنچنان شکاک و بد بین می‌شوید که زندگی هر دو نفر جهنم می‌شود و چه بسا دست به کارهای نا مغقول بزنید و به همدیگر آسیب برسانید.
اما اگر وی طلاق نگیرد و همین طور ادامه دهید در این صورت اولا آخرت به طور کلی از دست خواهد رفت و عذاب دردناکی در انتظارتان خواهد بود ثانیا در دنیا هم بعد از مدتی خداوند پرده را بر خواهد داشت چون اگر انسان از گناه حیا نکند خداوند پرده ها را بر می‌دارد و ان وقت گناهش بر همگان اشکار می‌شود که در این صورت حتی از لحاظ جانی هم امنیت نخواهید داشت و معلوم نیست چه سرنوشتی برایتان رقم بخورد.

اما چه کار باید کرد:

۱- در کار خود بیاندیشید و کمی تامل کنید که به کجا می روید واقعا دارید چه کار می کنید؟ اصلا فکر نمی کنید که این کارت باعث از دست رفتن تمام آبرو و حیثیت و حتی جانتان می شود؟ خوب وقتی فکر کردید پی به اشتباه بودن ماجرا می‌برید بعد از ان بایستی عملا اقدام به قطع رابطه کنید.

۲- دوری و پرهیز: برای اینکه این خانم را از یاد ببرید راهکارش را امام علی فرموده است: «من العصمه تعذّر المعاصی»[۳] یعنی از عصمت آن است که از اسباب و زمینه هایی که تو را به گناه می‌اندازد دور سازی پس تا می‌توانید هر چه را که او را به یاد شما می‌اندازد از خود دور سازید شماره تلفنی یا عکسی از او دارید از بین ببرید یا در مکانهای خاص یا زمانهای مشخصی او را می بینید به آن مکانها نروید و در آن زمانها خود را به کارهای دیگر مشغول سازید. و با خدای خود معامله کنید ـ همانطور که شیخ رجبعلی خیاط آن عارف بالله انجام داد ـ و تربیت خود را به او بسپارید. این را هم بدانید که گناه نکردن خیلی راحت تر از توبه بعد از گناه کردن است.

پى نوشت‏ها:
۱. توضيح المسائل مراجع، ج ۱، ذيل مسئله ۸۸۹؛ سوال از دفتر آيت الله سيستاني، آيت الله مكارم، استفتا آت، ج ۳، ص۲۵۷، س ۶۸۳؛ احكام بانوان، ص ۱۹۵، آيت الله بهجت، استفتاآت، ج۴، سوال ۵۳۰۲.
۲. سوره مائده(۵) آيه ۵ و سوره نساء (۴) آيه ۲۵ .
۳ـ سید رضی، نهج البلاغه، تصحیح صبحی صالح، حکمت ۳۴۵
موفق و موید باشید
منبع:welayatnet.com

موضوع: 
امتیاز: 
میانگین: 2 (2 votes)

دیدگاه‌ها

داداش گلم خودت میگی این خانم تازه ازدواج کرده. خوب این که اول زندگیشون با هم تفاهم نداشته باشن و هزارو یه مشکل داشته باشن یه امر طبیعیه. همه اول زندگیشون اینطوربن ولی کم کم مشکلات و سوء تقاوهم ها برطرف میشه و احساس واقعی زناشویی شکل میگیره. از شما خواهش می کنم تمام سعیتو بکن که زندگیشون بهم نخوره . ما زنا اسبر احساساتیم تا عقلمون. اگهاز شوهرش جدا بشه و با شما ازدواج کنه و احساس خوشبختی نکنه شمارو مقصر میدونه
به عشق های قبل از ا ازدواج اعتماد نکنید. عشق بعد از ازدواج شیرینتره. حتی اگه اولش مشکلات مختلف وجود داشته باشه. این خانم اگه اول زندگیش با شوهرش مشکل داره باید صبر کنه. کم کم مشکلات رفع میشن. شما که پای صحبت شوهرش نشستین حتما اونم واسه خودش دردودلهایی داره. برادر من به عنوان یه خواهر ازتون تقاضا دارم عاقلانه تصمیم بگیرین و تا میتوتین عامل و انگیزه طلاق اون خانم نباشین. ممنون
ای بابا آدم دیگه به زنشم نمیتونه اعتماد کنه. تو خودت مردی یه لحظه خودتو بزار جای شوهر اون خانم. یا به این فکر کن که شوهرش اونم داره از این مشکلات و عدم تفاهم رنج میبره ولی صبر و شکیبایی راو پیش گرفته. میتونی اون خانم رو راهنمایی کنی که چطور با شوهرش رفتا کنه و تشویقش کنی که صبر داشته باشه. مثل یک مشاور خوب. امیدوارم موفق باشی
من برج 3 نامزد كردم بعداز 4 سال سختي ولي مشكلاتمون بيشتر و بيشتر شد كه داريم جدا مبشيم
برادر عزيز ، خيلي نميخوام توضيحات كليشه اي بدم. فقط ببين و روزنامه ها و حوادث و ... رو بخون . مطمئنم كه بهتر از من هم مطلع هستي. از اين بترس كه اين رابطه ممكنه به جرم و جنايت هم بكشه چون قضيه ناموسيه . اگه خانواده و همسر اون خانوم متوجه بشن و يا حتي خانمه شما رو وسوسه كنه كه خداي نكرده اقدام به چنين كارهايي بزنيد. بخدا آخر و عاقبت خوبي دنبال اين روابط نيست. از طرفي چه بسي وجود شما در زندگي اون خانم باعث شده كه ايشون بدنبال حل مشكلش با همسرش نباشه و منطقي برخورد نكنه. هر جوري شده با يك ازدواج منطقي و مناسب سعي كن فراموشش كني. و يا بدنبال يه فرد مناسب ديگه باش كه شرايطش بشما بخوره نه اينكه يه زندگي را خراب كني. زندگي دو نفر زير يك سقف خيلي متفاوت از روابط دو نفر كه به اصطلاح فقط رابطه عاشقي و احساسي دارند.
ببین پسرخوب مطمن باشه اون ادم درست نیست صددرصد ازتوام خسته میشه میره سراغ یکی دیکه اون اکه شوهرشو دوس نداشت بیجا میکردباهاش ازدواج میکرد ببخشیدراحت حرف زدم
ببین پسرخوب فکرنکنم کسی به اندازه خودم زن متاهل به پستش بخور ولی بخدا همون اول وشو نسارشون میکنم میدونی چرا ازقدیم میکن نزن درکسیرو میزنن درتو خودت میدونی
داداش خوبم،معلومه که خودتم فهمیدی کارت اشتباهه.برو دنبال یه عشق پاک،زندگیتو روی ویرانه های یه زندگی دیگه نساز که آخرو عاقبت نداره.
داداش چوب خدا صدا نداره بيخيال زن شوهردار شو اصلاً دوست دختر يعني چي
پسر خوب یکم فکر کن دلیل اصلی مشکلات اون خانم با شوهرش حضور تو در زندگی اونه. وقتی میبینه کسی هست که باهاش درددل کنه دیگه سعی نمیکنه مشکلاتشو حل کنه و پناه میاره به تو. ضمنا این خانم هیچوقت قابل اعتماد نیست. چون اگه حاضره به شوهرش خیانت کنه مطمئنا حاضره به راحتی بیخیال تو هم بشه, وقتی یکی بهتر از تو سر راهش قرار بگیره. بعدش خودت میگی شوهرش طلاقش نمیده این نشون میده شوهرش دوستش داره. پس سعی نکن یک زندگی رو از هم بپاشونی. هرچه زودتر باهاش کات کنی بهتره. یه مدت که بگذره فراموشش میکنی. برو مسافرت... از ما گفتن
پسر خوب یکم فکر کن دلیل اصلی مشکلات اون خانم با شوهرش حضور تو در زندگی اونه. وقتی میبینه کسی هست که باهاش درددل کنه دیگه سعی نمیکنه مشکلاتشو حل کنه و پناه میاره به تو. ضمنا این خانم هیچوقت قابل اعتماد نیست. چون اگه حاضره به شوهرش خیانت کنه مطمئنا حاضره به راحتی بیخیال تو هم بشه, وقتی یکی بهتر از تو سر راهش قرار بگیره. بعدش خودت میگی شوهرش طلاقش نمیده این نشون میده شوهرش دوستش داره. پس سعی نکن یک زندگی رو از هم بپاشونی. هرچه زودتر باهاش کات کنی بهتره. یه مدت که بگذره فراموشش میکنی. برو مسافرت... از ما گفتن
بسمه تعالی با سلام برادر بزرگوار، بی مقدمه به شما بگویم زن متاهلی که به همسرش خیانت می کند انسان قابل اعتمادی نیست. من خودم زن هستم و مشکلات فراوانی در زندگی داشته و دارم اما این مشکلات دلیل خیانت به همسرم نمی شود شاید اگه هر زنی به جای من بود چه خیانت ها که نمی کرد اما توصیه ی من به عنوان یک خواهر به شما این است که گول زن های شیطان صفت را نخورید اون اگه زن درست و حسابی باشه که زندگی خودش رو جمع می کنه راحت تر بگم که این شخصی رو که شما گفتید به نظر من اصلا زن نیست و لیاقت ترحم هم نداره خدا لعنت کنه این جور افراد پست و کثیف رو
دوست عزیز یقین کن شیطان در کمینته سخت و قصد ویرانی تو را دارد اون خانم هم با این رابطه داره مرتکب گناهی نابخشودنی میشود گیریم که خلایق کور و کر و گنگ در این خصوص شده باشند و کمترین اطلاعی هم در این دنیا از این رابطه گناه آلود نداشته باشند اما با خدا چه میکنی ؟ یوم تبلی السرایر روزی که همه اسرار آشکار بشه کجا داری فرار کنی ؟؟؟ من خودم متاسفانه 12 سال قبل در دام مشابه شما افتادم و حتی تا آستانه یک نزدیکی فجیع هم داشتم میرفتم بواسطه حریم امنی که اون خانم برای من ایجاد کرده بود اما خدایا شکرت در یک لحظه بخودم آمدم و گفتم شوهر این بیچاره چه گناهی کرده اگر این هوسبازه و فورا ترکش کردم و در ادامه التماس های هوس انگیزش با کمک الهی نه گفتم و الان 12 ساله در عین اینکه یک نشاط خاصی خدا بهم اعطا کرده که با هیچ لذتی قبل تعویض نیست اما همان ارتباط اولیه همواره زجرم میده و اگر موجب بر هم خوردن زندگی اون خانم نمیشد حاضر بودم تاوانش رو در این دنیا با اعتراف در نزد همسر اون خانم بدهم تا در قیامت شرمنده خدا نباشم اما چه کنم که این رته درست نیست و پیوسته در حال استغفار هستم هم برای خودم هم برای اون همسر بی خبر و هم برای اون خانم هوس باز الهی العفو
برادرم زندگی و دوره جوانی خودت رو اینجوری تباه نکن به این فکر کن که انسان یک بار دیگه زنده نمیشه تا اشتباهات گذشتش رو جبران کنه پس تو راهی قدم بردار که کمترین اشتباه رو داشته باشی نه این راه که کلا اشتباه هستش و آخرش جز پشیمانی چیز دیگری نیست.
چه کاری هست بخوای زندگی دو نفر رو بهم بزنی آخه بزار زندگی خودشون رو بکنم از کجا معلوم اون با شما همین کار رو نکنه بعد ازدواج
سلام شاید یکی از دلایلی که این زن با شوهرش دچار اختلاف شده همین ابراز علاقه شما به این خانم باشد. درضمن چرا میفرمایی عشق بهترش اینکه بگوییم شهوت. عشق واژه ی مقدسی است که نباید با شهوت اشتباه گرفته شود. این زن هم اگر انسان باشد نباید با داشتن شوهر چشمش به غیر باشد. از کجا معلوم که فردا پس فردا زن شما شد با چشمش به بهتر شما نباشد. خلاصه کنم بهترین خداست لذا عشق فقط و فقط خاص خدا و اولیای خاص خداست. والذین امنو اشد حبا للله. سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و ال محمد. انشاء الله که خداوند حب غیر خودش را از دلهای ما بزداید به حق صلوات بر محمدو ال محمد
احتمالا چند وقت دیگه یا کشته میشی یا به اتهام قتل بازداشتی شک نکن
برادر گرامی من خودم یک زن هستم با تجربه های گوناگون. توجه شما به زنی که هنوز بدیهای شما رو ندیده وفقط محبت دیده باعث میشه محبت زن به شوهرش کمتر بشه وزن سردتر بشه.باتوجه به اینکه هرکس هم خوبی داره هم بدی.واون زن حتما با عیبای شوهرش بیش از عیبهای شما آشناست.وبا محبتی که بین شما بوجود میاد دیگه سعی در ساختن زندگی خودش نمیکنه وروز به روز به گناهان نزدیکتر میشه.البته زنان بااراده وباایمان هستند که تن به خواستهای غیر شوهر نمیدهند.ولی به عقیده من حتی باعث میشه گاهی اونها هم به فکر فرو بروند وچند وقتی مشغول محبت بیجابشوند واز اصل زندگی غافل بشن.ضمنا حیف موقعیت شما که حق انتخاب خودتونو محدود میکنید به یک زن شوهردار که احتمال هوس رانیهای بعدی هم داره.از خدا کمک بخواین و احساسات خودتونو کنترل کنید موفق باشید.
والا همه اینجا معصوم و پاکن،من تا قبل از قرار گرفتن تو موقعیتش تمام حرفهای دوستان رو میزدم،ولی خدا ادموتو همون موضعی ک بهش مغروری ازمایش میکنه،من این کار کثیفو مرتگب شدم چون اون خانمو واقعا با تک تک سلول های وجودم میپرستیدم،نه شهوت بود نه کنجکاوی.بلکه عشق بود با همه ی زیبایش و وقار.دوستان ،عزیزان خداوند منو مجازات کرد،من چوبش رو خوردم،و واقعا به من ثابت شد ک چقدر اشتباه کردم.من مثل بقیه شمارو منع نمیکنم،ولی برای ثابت شد چوبش رو تو همین دنیا میخوره،اگه ب اون دوران بر گردم .....کاش برگردمو اشتباه خودمو جبران کنم.شاید واسه شما وقت باشه.خدایا این بنده کوچیکت رو ب بزرگی بخشندگیت ببخش م،م،ک
با سلام به همه ی دوستان. میخوام داستان واقعی از زندگی خودم رو بگم که شبیه داستان دوست خوبمونه. ببین داداش منم با یه زن متاهل بزرگتر از خودم رابطه داشتم. داداش. کل زندگیمو باختم سر این زن که از من هم بزرگتر بود و متاهل. من به سبب شغل حساسی که داشتم. با دلیل مسائل غیراخلاقی اخراجم کردن. آیا ارزش این رو داشت؟؟ الان کاملا پشیمونم از خدا میخوام منو ببخشه. و اون زن رو هدایت کنه. هیجوقت گول نخورین . من که زندگیمو باختم تمام هست و نیستمو
نبّرد عشق را جز عشق دیگر چرا یاری نگیری تو نکوتر/ بسیار گقته اند و شنیده ایم ولی باز همان داستان سرمان آمده و گرفتار شده ایم گرفتار چیزی که از اول آن می شود آخر آن را فهمید ولی گریزی از ابتلا نبوده است. نصیحت ها هم شاید چندان مفید نباشد چون بقول دوستمون آدم به یکی نصیحت می کنه سر خودش می آید و میمونه تو کار خودش....واقعیت اینه که احساسات که باد می کنه اصلا اجازه تنفس به عقل را نمیده پس اول باید احساسات کاذب و خیالی نسبت به طرف از بین بره اگه موقعیتش بود خودتونو درگیر عشق پاکی بکنید (جایگزین پیدا کنید) اگر هم نبود از تماس با طرف طفره برین و همزمان خودتونو به یک کاری که واقعا دوستش دارین عدت بدید (اولش فقط سخته) آروم آروم قوه عقلی برمیگرده و نگرشتون عوض خواهد شد. در نهایت متوجه میشید همه این اوهام هوس بوده زنها مثل هم هستند.
حالا شما هی بگین اون اقا خودش میدونه داره چیکار میکنه میدونه چ گناه بزرگی داره مرتکب میشه ولی از خانومه نمیتونه بگذره من این اقارو درک میکنم چون خودمم این دردو کشیدم خیلی سخته خییییلی سخته هیچ کاری نمیتونی بکنی فقط باید ب خدا توکل کنی فقط خدا میتونه نجاتت بده ایشالا مشکلت حل میشه براتون دعا میکنم
دوست خوبم این عمل شما زنا حساب میشه.به اینده فک کنین نه به عشق زود گذر .این عشق نیست بلکه هوسه.شیطان رو از خودتون دور کنین باهاش مبارزه کنین با توکل بخدا این فکره شیطانی که اسمشو عشق گذاشتین رو فراموش کنید.
سلام .من 13 سال ازدواج کدم 2 بچه دارم زندگی وهمسرم رانیز با وجود مشکلات دوست دارم .چند وقته تو محیط کارم به همکار متاهل و پدر 2 فرزند دل بسته ام . هر دو ما مذهبی ومعتقد هستیم ولی طوری که اگر نبینمش حالم دگرگونه .قلبم تند می زنه .بی اشتها شدم . فقط به عشق اون میام سرکار وبس . کمکم کنید .
سلام، مگه عاشق نیستی، خب کسی که عاشقه کاری میکنه که عشقش خوشبخت بشه شما هم آن خانم را رها کنید تا خوشبخت بشود و هر چه پیش بروید هم خود و هم ایشان را نابود میکنید، عشق پاک هست، مفهوم بزرگی هست، لطفا این مفهوم را خدشه دار نکنید
عشق اختياري نيست بي اختيار عاشق ميشي و به خودت مياي ك عاشق شدي ؛ اينو كسي مي توونه بفهمه كه تجربه ش كرده حسش كرده ؛ حرفايي ك بعضا دوستان كاربر گفته اند بدون درك حقيقي موقعيت اين دوستي كه واسش مشكل پيش اومده هست درد عشق كه مي افته تو قلب و مغز آدم ،انسانو فلج مي كنه اما خوب با اين راهكارها ميشه كم كم آدم ب خودش كمك كنه به نظر من ١.اينكه بدونه خيليا توي موقعيت او قرار داشتن و دارن و او فقط تنها نيست ٢.اگر ببننده و خواننده فيلم و داستان زندگي خودش باشه دوست داره كه خودش يعني قهرمان داستان چگونه رفتار كنه ؟٣. توجه به اين حقيقت كه حتي اگر بي دين باشي و مقيد به هيچ دين و مذهبي نباشي باز هم دنياي انسانيت و اخلاق رفتار انسان خيانت كار را محكوم مي كند انساني كه در حال تعهد و مسوليت ،خيانت كند به شدت در همه جوامع نكوهش مي شود ٤.كناره گيري و دور كردن زمينه هايي كه منجر به عشق ورزي و شيدايي ميشه ٥ به خودت بگو اگر واقعا او را دوست داري بايد خيلي محكم او را ترك كني هميشه وصال اخر عشق نيست و به زمان اجازه بدهيد تا با گذشتش حقيقت موضوع را نشان بدهد ٦. ورزش و كار و اشتغالات مي توونه ذهن انسانو از موضوعي كه مرتب باهاش درگيره منحرف كنه ٧. براي پيدا كردن تمركز و كمتر شدن پريشاني فقط در يك ساعت به خصوصي ب خودتان اجازه بدهيد كه به او يا به موضوع فكر كنيد مثلا فقط از ياعت ده تا يازده . اميوارم كه بتوونيم غالب و پيروز بر حوادث و اتفاقاي اطرافمون باشيم .
حالم بده!همه میگن کارت گناهه,اشتباهه!ولی بخدا خیلی سخته,خیلی سخت!!! همه نظراشونو گفتن!ولی منم ب این درد دچارم!منم ی عاشقم!منم درگیر یکی از همین عشقای ممنوعه ام!اخ چرا باید ما ب این درد بی درمون دچار بشیم!من تورو نمیدونم داداش ولی من عاشقشم!من نمیتونم حتی ی لحظه ازش جدا باشم!سعی کردم ولی بخدا نشد!کارم ب افسردگی و روان پزشک کشید!اخ چرا باید ب این وضع دچار بشیم؟؟؟چرا باید با اشک و اه تایپ کنم اخ؟؟؟شماهایی ک میگید عشق مقدسه!میدونید ک ی عاشق نمیتونه از عشقش دل بکنه؟؟؟همه میگید اشتباهه!منم میدونم اشتباهه!ولی باور کنید نمیشه آدم از عشقش بگذره!من روزی چندبار میمیرم و زنده میشم!کسی ک عشقمه شبا ب اجبار تو آغوش همسرش میخوابه و من کل شبو تا صبح کابوس میبینم!!!بخدا نمیشه!!! خیلی دارم عذاب میکشم ولی بازم حتی ی لحظه نمیتونم ازش جدا شم و ناراحتش کنم!بخدا قسم همین روزاست ک کارم ب مرگ بکشه!اینو مطمئنم!دیگ طاقت دوریشو ندارم ولی اونم شرایط جدا شدن رو نداره فعلا!!!نمیدونم چم شده ولی توی این هفت ماهی ک از ارتباطمون میگذره اون عشقی ک از قبل بهش داشتم هزار برابر شده!من رسیدم ته خط عاشقی!!!من یک سال قبل از شروع ارتباطمون از شدت عشقش تک تک دیوارای کوچه و خونه عشقمو زیارت میکردم تا اینکه بهش گفتم عاشقشم و ارتباطمون شروع شد!الان هم با همیم!عشق خیلی چیز شیرینیه ولی سرشار از عذاب!!! همه گفتن دست بکش از عشقت ولی ایشالله اگ واقعا عاشق همین ب هم برسین!!!
خدایا کمکشون کن تا دیر نشده به اشتباه خودشون پی ببرن
برادر من ما زنیم ..تو این دوره و زمونه دیگه طوری نیست که کسی رو به زور ببرن سرسفره عقد و این خانم خودش انتخاب کرده و به یقین اول زندگی مشکلاتی هم هست به نظرم وجود شما تو زندگی این خانم باعث دور شدن از همسرش میشه که در این صورت شما مقصرید و این طور اتفاقی که بادرگیرکردن احساسات یه زن متاهل همراه است منتظر خوشبختی نباشین
هیچکدومتون به فکر ضربه روحی که هم میتونه این آقا بخوره و اون خانم فکر نکردین داداش خیلی سخته خیلی منم یه خانمم و واقعا حالو روزم مثل شماست با اینکه بچه بودم و تنها دقدقه من فقط لباس عروسم بود حالا میفهمم که چه اشتباه بزرگی کردم شوهر من حتی وقت نذاشته منو تو این پنج سال یه مسافرت ببره حتی با من پارک شهرمونم نمیره خیلی بهش گفتم که با این کارات اذیت میشم ولی انگار نه انگار بخدا خسته شدم ازش بهش میگم خب یا خودتو درست کن یا از هم جدا بشیم میکه هیچکدوم و حالا من بعد از پنج سال تحمل با یه پسری آشنا شدم که از زنش جدا شده ولی اون خصوصیاتیرو داره که من دوست دارم اصلن هم به من پیشنهاد بی شرمامه ای نداده که بگم از روی هوس با منه ما واقعا همدیگرو دوست داریم.به خوانواده خودم میگم من واقعا نمیتونم نحمل کنم میخوام جدا شم ولی نمیزارن به شوهرم میگم جدا شیم قبول نمیکنه من دیگه چیکار کنم واقعا در عذابم زندگیه اطرافیانمو میلینم بهشون حسودیم میشه که چقدر خوشبختن هر سال یا هر ماه میرن مسافرت ولی شوهرم تو این پنج سال منو جایی نبرده بخاطر این مسئله منم هنوز بچه نمیارم چون نمیدونم عاقبت ما چی میشه واقعا درد بزرگیه باید تجربه کنین تا بفهمین خیلی سخته بی نهایت
این همه نصیحت این همه تهدید ولی یک حرف حساب نزدید.فقط ملت بلدن سطحی فکرکنن.شاید اون دخترشوهرشو بهش تحمیل کردن.ازکجامیدونین اون دخترجوونی،زندگی،شادابی،زیبایی همه چیزشو تواون خونه داره ازدست میده.چرایک دختر نباید خیراززندگیش ببینه.چرا قضاوت میکنین شماکی هستین که بگید درآینده به این پسر خیانت میکنه.داداش اگه واقعا همودوست دارین صبرکنین توکل کنین حدومرز بزارین واسه هم تاوقتش برسه.شوهراونم حق یک زندگی باعشقو علاقه رو داره مطمعنم یک روزی اونم عاشق میشه.
داداش فقط حواستون باشه باهم تنها توخونه نباشین.مواظب حرمت هم باشین.به حرفای چرت ملت نگا نکن این ملت جزقضاوت چیزی ندارن وقتی خودشون گیرکنن مثل موش میشن.واسه این جماعت زن مطلقه یعنی فاحشه طلاق یعنی زنا.اینا بکارت پرستن.نیستن تو زندگی تو یااون دختر ولی خوب بلدن حرف دربیارن.برید خونواده های خودتونو درست کنین که دختراشونو به گناه نندازن دختره ازشدت فشار روحی توخونه باباش به هرخروسگی بگه بله که الان اینجوری بشه.
سلام داداش گلم .واقعا حق میدم خیلی سخت بخدا عاشق ی زنی بشی که همه زندگیته همه وجودت گرفته ولی نمیتونی کاری بکنی خیلی سخته .چون منم درست مثل تو هم فقط فرق منو تو اینه که مال تو تازه ازدواج کرده مال من۱۰ساله واقعا خدا کمکمون کنه .ان شاءالله ی روز خوبم میاد .اون روز بیاد ماهم زیر خاکیم .موفق باشی یا علی
خجالت بکش ...
من از بچگی عاشق زن شوهرداری از اقوام درجه 1 بودم سال ها با این درد کنار آمدم و وقتی دیدم که نه نمی توانم فراموشش کنم . به او نامه ای دادم و شرح ماجرا کردم سپس گفتم که به تو تعصب و غیرت دارم و هرجا گرفتار شدی به داآشت بگو از گفتن جزئیات عاشقی پرهیز کردم تا او را وابسته خود نکنم درحالیکه نخواهم توانست وصل شوم . همچنین گفتم که اگر از اصحاب یمین باشم تو را در بهشت از خدا طلب خواهم کرد به جای حوریان فروبسته . سپس مردانگی ام را یک الگو قرار داده و صبر کردم زین پس رنج ها مرا آب دیده کرد . تمام .
هرقدر هم بخواهی منطقی بااین مساله برخورد کنی امکان نداره موفق بشی.ادامه که بدی یک روز ی خواهد رسیدکه آبروت بره ودرآن لحظه هردم آرزوی مرگ میکنی یا روزی میرسه که زن مورد نظر مشکلاتش را با همسرش حل میکنه وتورا برای همیشه تنها میزاره دراین صورت هم چنان از شکست عشقی سرخورده میشوی که روزگارت جهنم میشه.تنها کاراین است که ایمانت را به خدا تقویت کنی وسعی کنی عزت نفس گمشده ات را مجددا پیدا نمایی.نگذار کار ار کار بگذرد.
سلام ،کاش عمل کردن مثل حرف زدن راحت بود,اونایی که تجربه داشتن که هیچ ،ولی اونایی که نداشتن به هیچ وجه نمیتونن درک کنن ،مگه این حرفهایی که میزنین رو خودمون نمیدونیم ،ولی عشق خیلی قویه ،فقط دعا میکنم خدا کسیو با زن شوهر دار امتحان نکنه،چون احتمال شکست خوردنت ۹۹٪هستش ،ودعا میکنم خدا زن شوهر دار رو اولین عشق ادم قرار نداه ،چون وقتی برای اولین بار عاشق میشی خیلی شکننده ای ،داداش خدا همه ما رو نجات بده ،گاهی وقت ها اینقدر دل سنگ جلو بده که خودشون بزارنت برن ،این مسیر تهش یه مرگ تدریجیه