شربتهای زیبا و خوشمزه برای شب یلدا

یک نت ـ شربتهای زیبا و خوشمزه برای شب یلدا / یکی دیگر از نوشیدنی های شب یلدا علاوه بر چای، شربتهای مختلفی است که به زیبایی سفره یلدای شما هم کمک بسیاری می‌کند. شب یلدای تان را با این نوشیدنی ها خوشمزه کنید.
شربت

یک نت ـ شربتهای زیبا و خوشمزه برای شب یلدا

یکی دیگر از نوشیدنی های شب یلدا علاوه بر چای، شربتهای مختلفی است که به زیبایی سفره یلدای شما هم کمک بسیاری می‌کند. شب یلدای تان را با این نوشیدنی ها خوشمزه کنید.

برای شب یلدا ( شب چله ) این نوشیدنی های خوش طعم را درست کنید

شربت های مناسب یلدا,نوشیدنی های شب یلدا

شربت عرق نعنا و یا بید و کاسنی درست کرده و در لیوانهای بلند بریزید

شربت های سنتی برای شب یلدا ( شب چله )

شربت عرق نعنا و یا بید و کاسنی درست کرده و در لیوانهای بلند بریزید ،چند عدد از میوه های خشک مثل آلو و یا انجیر و برگه زردآلو درون لیوانهای شربت انداخته و با برشی کوچک بر روی یک تکه لیمو و یا میوه های دیگر به شکلهای مختلف، آن را در لبه ی لیوان قرار دهید و با نی از مهمانان خود پذیرایی کنید.
 

شربتهای شب یلدا,طرز تهیه شربت های شب یلدا

در لیوانهای بلند و یا جامی شکل و به سلیقه ی خودتان شربت را تزیین کنید

تزیین شربت برای شب یلدا ( شب چله )

در لیوانهای بلند و یا جامی شکل و یا هر لیوان دیگری به سلیقه ی خودتان شربت آلبالو را به گونه ای درست کنید که ابتدا شربت غلیظ شده ی آلبالو را در کف لیوان ریخته و سپس چند قطعه یخ روی آنها بیندازید و پس از آن به آرامی بر روی یخها از گوشه ی لیوان، آب سرد و خنک اضافه کنید و مراقب باشید که شربت و آب با هم مخلوط نشوند، سپس چند تکه آناناس و هندوانه ی توپی شکل کوچک یا برشهای لیمو درون لیوان بیاندازید و با انواع نی های رنگی میل نمایید.این شربت را در فصل تابستان که آلبالو و توت فرنگی فراوان است با توت فرنگی و آلبالو تزیین کنید.
 

نوشیدنی های شب چله,آشنایی نوشیدنی های شب یلدا

برای شب یلدا شربت هندوانه درست کنید

شربت هندوانه برای شب یلدا ( شب چله )

می توانید از آب میوه های طبیعی و میوه های مخصوص شب یلدا استفاده کنید مثل همین آب هندوانه که در اینجا تصویرش را ملاحظه می‌کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده