(عکس) نشست زمین در خیابان ولیعصر تهران

یک نت ـ قسمتی از زمین خیابان ولیعصر به گفته شاهدان ماجرا به یکباره نشست کرده و تردد خودروها را با مشکل مواجه کرد. مدیر روابط عمومی منطقه 6 شهرداری تهران نشست زمین را ترکیدگی لوله آب عنوان کرد.
نشست زمین

یک نت ـ شاهدان عینی از نشست زمین در بخشی از خیابان ولیعصر تهران خبر دادند. این حادثه در تقاطع خیابان بهشتی و ولیعصر و حوالی بن بست کوزه گر و دلبسته رخ داده و هم اکنون مسیر جنوب به شمال خیابان مسدود شده و خودروها از مسیر بی آر تی تردد میکنند.

هم اکنون تردد خودروها با کندی صورت می گیرد.

کارشناس شهرداری با بیان این مطلب که خاک زیر آسفالت دراثر بارش روزهای اخیر نشست کرده گفت: فکر می کنم ظرف یکی دو ساعت آینده مشکل برطرف شود.

خیابان ولیعصر نشست نکرده است

محمدحسینی پناهی، مدیر روابط عمومی منطقه 6 شهرداری تهران  با بیان این که نشست خیابان ولیعصر تقاطع بهشتی ارتباطی به متروی خط 3 ندارد، گفت: شب گذشته پیمانکار شرکت آبفای استان تهران در راستای انجام طرح فاضلاب با یک لوله آب برخورد می کند و این لوله به دلیل کم دقتی پیمانکار ترکیده می شود.

نشست زمین ، نشست زمین در خیابان ولیعصر ، عکس نشست زمین

پناهی با بیان این که پس از ترکیدگی این لوله عوامل شهرداری منطقه 6 برای جلوگیری از هرگونه اتفاق در محل حادثه حضور می بایند، گفت: هنوز این خیابان نشست نکرده است اما برای از جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای بخشی از این محدوده بسته شده است و با انحراف مسیر تردد خودروها در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان این که پیش بینی می کنیم تا پایان وقت امروز این مشکل حل و فصل شود، تصریح کر: پس از حصول اطمینان از عدم نشست زمین مسیر 50 متری مجدد برای استفاده عموم باز خواهد شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده