حضور جومونگ در تهران (عکس)

یک نت ـ یکی از بچه های سرطانی بیمارستان محک به چند روز پیش به جومونگ ایمیل میزنه. اون بنده خوب خدا ظرف 12 ساعت از کره خودش رو به ایران میرسونه و 1 روز را با بچه های بیمارستان میگذرونه.
جومونگ

یک نت ـ حضور جومونگ در محک، 12 ساعت پس از ایمیل کودک سرطانی!

متن و پاسخ شایعه

متن شایعه

" یکی از بچه های سرطانی بیمارستان محک به چند روز پیش به جومونگ ایمیل میزنه. اون بنده خوب خدا ظرف 12 ساعت از کره خودش رو به ایران میرسونه و 1 روز را با بچه های بیمارستان میگذرونه.
خیلی جالبه انسانیت به مسلمونی نیست خیلی از ما اینجور کارها که تو دینمون واجب هم هست رو انجام نمیدیم.
اگر هم مسئولی همچین کاری را انجام بدهد اینقدر تبلیغات میکنند که انگار اسمان را به زمین دوخته است. "

پاسخ شایعه

1. حضور "سان ایل گوگ" بازیگر کره ای سریال جومونگ در ایران مربوط به سال 88 و نزدیک به زمان پخش این سریال در ایران بود!

2. حضور او در بیمارستان محک ارتباطی با ایمیل هیچ کودک سرطانی نداشته و بخشی از برنامه ای بوده که حامی مالی سفر او طراحی کرده بوده است!

http://hamseda.ir/fa/pages/?cid=2761

3. بازیگر جومونگ به دعوت یكی از شركتهای لوازم خانگی کره ای به ایران آمد و این یک سفر کاری _ تبلیغاتی و طبعا پر درآمد بود!

http://isna.ir/fa/news/8805-13990

4. جریانی تلاش دارد تا انسان دوستی و اعمال خیر را به بیگانگان منحصر کرده و ایرانیان را فاقد این صفت ارزشمند معرفی کند! عجیب آنکه علت آن را هم باورها و اعتقادات ما معرفی می کند؛ باورهایی که خود بزرگترین دلیل ظهور و بروز اعمال خیر در کشور است!

5. در رد این ادعا به مطلبی که در سایت خود موسسه محک درج شده بسنده می کنیم :

"محک از ابتدای فعالیت خود همواره از همراهی و حمایت تمامی اقشار جامعه بهره‌مند بوده است. هنرمندان و ورزشکاران همراه همیشگی این سازمان بوده و در کنار حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با حضور خود در جمع آنان شادی را به جمع آنها هدیه می‌کنند."

http://yon.ir/Mahakk

6. جالب اینجاست که برخلاف مهمانان خارجی که با هزینه حامیان مالی در این مراکز حاضر می شوند، چهره های محبوب کشورمان بدون چشم داشت و دریافت وجه در این برنامه ها شرکت می کنند و حتی خودشان هم مبالغی به این امور اهدا می کنند!

حق جو و حق طلب باشیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده