قبح شکنی از روسپی گری

یک نت ـ هدف ازدواج، تسکین و آرامش روحی است و نه فقط اطفای شهوت
قبح شکنی از روسپی گری

یک نت ـ شبهه: اشتباه بزرگي بود درب فاحشه خانه ها رابستن
 آن زمان مردها مجبور نبودند براي تخيله ي يك حس حيواني عشق را
 بهانه كنند با عشق وارد شوند دروغ بگويند
بعد اعتراف به اشتباه كنند
آن وقتها از يك رابطه ي پست شروع ميشد وگاهي عاشق ميشدند آب
 توبه اي ميريختند و انساني بيچاره وگمراه نجات پيدا ميكرد
امروز چه ؟؟؟؟!!!!
با يك رابطه ي خدايي به نام عشق آغاز ميشود وبه مرور انساني
 مظلوم و بيگناه تبديل به محكوم بينوايي ميشود كه نميداند جرمش
 چيست!!!
اشتباه بود درب فاحشه خانه ها را بستن
آن روزها فاحشه اي با مردانگي يك مرد نجات پيدا ميكرد
اين روز ها زنان بيگناه با نامردي مردان نابود ميشوند

پاسخ:

1. قبح شکنی از روسپی گری به عنوان زشت ترین و غیرانسانی ترین عمل جنسی، هدف اصلی پیام مزبور و ارمغان جدید اسلام ستیزان برای جوانان ما در زرورق متنهای ادبی و ظاهرا رمانتیک‼️ است.

2. جدا از پیامدهای وحشتناک این عمل نفرت برانگیز در تهدید سلامت جوامع و شیوع بیماریهای عجیب و خطرناکی چون ایدز، ترویج روسپی گری، ضدزن ترین و ضدمردترین عمل هم هست. از بین بردن کرامت و شخصیت زن به عنوان یک برده جنسی و تبدیل مرد به یک ماشین سکس اولین پیامد این عمل نامشروع است. که با افسانه سازی و داستان پردازی تخیلی پیام فوق در مردانگی با فاحشه ها! سعی در تلطیف این عمل حیوانی شده است.

قانونی شدن روسپی گری در برخی کشورهای مدعی حقوق بشر! به استثمار هر چه بیشتر زنان به عنوان برده های جنسی انجامیده. و علیرغم شعار حقوق زن و کرامت انسان، زنان را به کالا و ابزاری جنسی، در دست تاجران این صنعت کثیف تبدیل کرده است.

3. هدف ازدواج، تسکین و آرامش روحی است و نه فقط اطفای شهوت. و این تنها از مسیر ازدواج مشروع و اخلاقی حاصل می شود و نه سواستفاده از زنان به هر روشی اعم از دوستی های خیابانی یا فاحشه گری و....

4. ضمنا نشانه گرفتن بنیان خانواده و مقطوع النسل کردن مسلمانان، هدف اصلی چنین پیام هایی است که به انحای مختلف با ترویج روسپی گری، ازدواج سفید (بخوانید سیاه)، همجنس بازی و... دنبال می شود.

به هوش باشیم

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده