فاصله سنی در ازدواج چقدر مهم است؟

یک نت ـ دختری ۲۱ ساله هستم و یک دوست پسر دارم که ۹ سال از من بزرگتر است. قصد ازدواح داریم ولی به خاطر خواهر بزرگتر از خودم و خوردن ضربه روحی نمیتوانیم ازدواح کنیم تا چند روز پیش با یکی از دوستان، دوست پسرم نامزد بود و به دلایلی به هم خورد. من الان داغونم از افکار گذشته و منفی که باید در آینده چه باید کنیم.
 ازدواج

 

یک نت ـ  دختری ۲۱ ساله هستم و یک دوست پسر دارم که ۹ سال از من بزرگتر است. قصد ازدواح داریم ولی به خاطر خواهر بزرگتر از خودم و خوردن ضربه روحی نمیتوانیم ازدواح کنیم تا چند روز پیش با یکی از دوستان، دوست پسرم نامزد بود و به دلایلی به هم خورد.  من الان داغونم از افکار گذشته و منفی که باید در آینده چه باید کنیم.
از آنجا كه سعادت و خوشبختی شما آرزوی ماست توجه شما را به این چند نكته جلب می كنم:
۱- فاصله سنی شما استاندارد نیست و می تواند بروز مشكلاتی را به دنبال داشته باشد.
۲- معمولا مردانی كه با دوست خویش ازدواج می كنند، بعد از ازدواج نسبت به همسر خود دچار بدبینی می شوند و او را متهم به ارتباط با دیگران كرده و محدودیتهای غیر قابل تحملی را برای همسر خویش اعمال می كنند.
با لحاظ این دو نكته و با توجه به اینكه ازدواج یكی از مهمترین و منحصر به فرد ترین رخداد زندگی هر فردی است لازم است در رای خویش تجدید نظر كنید و از تجربه دیگران كه هزینه ای گزاف به پای آن داده اند، خود را محروم نسازید.
در پایان یادآوری این نكته لازم است كه شما نباید سرنوشت خود را با سرنوشت خواهرتان گره بزنید. به این معنا كه اگر شرایط ازدواج شما مهیا گردید و فرد مورد نظر خویش را یافتید، لازم است فرصت را از دست ندهید و با وساطت بزرگترهای فامیل و افراد دارای نفوذ، خانواده و خواهرتان را متقاعد كنید كه ازدواج شما به معنای بی حرمتی به خواهر بزرگتر نیست و نباید موقعیت ایشان سبب از دست دادن فرصت ازدواج شما گردد.

منبع : شهر سوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده