فنگ شویی فضاهای مختلف آپارتمان

یک نت ـ فنگ شویی،کلید آسایش آپارتمان شما
فنگ شویی

یک نت ـ این روز ها همه در تکاپوی یافتن آرامش هستند، و همین میل به آرامش انواع و اقسام روش های آرامش بخشی را در جهان  ایجاد کرده است. از مراقبه و یوگا گرفته تا فنگ شویی و شیوه های مدرن و باستانی حفظ تعادل! فنگ شویی همان اصول باستانی است که چینی ها برای چیدمان فضای پیرامون خود از آن الهام می گرفتند تا به این روش بتوانند جریان مثبت انرژی را در جای جای محل سکونت خود منتشر کنند و به سادگی به آرامش برسند، آرامشی برای تمام لحظات زندگی، امروز به بررسی فنگ شویی در داخل آپارتمان های امروزی می پردازیم که همگی به نحوی با آن در ارتباط هستیم. با ما همراه باشید.

اولین قدم در آرامش منزل ورودی روشن و جذاب است

فنگ شویی ورودی ها
آنچه که در یک آپارتمان به آن نیاز داریم، ورود هر چه بیشتر نیروی چی (نیروی حیاتی کائنات در تمام اشیای اطراف که به صورت های مختلف ایجاد می شود.) به آپارتمان و جریان ملایم آن از یک اتاق به اتاق دیگر است، بیشترین مقدار نیروی چی از در ورودی آپارتمان داخل می شود، به همین دلیل ورودی ها باید روشن و جذاب باشند تا نیروی چی را به ورود تشویق کند. پس اولین قدم در آرامش منزل ورودی روشن و جذاب !

برای از بین بردن نیروی چی منفی از گل و گیاه و نور شمع در فضای سرویس بهداشتی استفاده کنید

فنگ شویی الزامی برای سرویس های بهداشتی
سرویس های بهداشتی تولید نیروی چی منفی می کنند و هرگز نباید رو به روی ورودی یا اتاق های اصلی خانه قرار بگیرند ، اگر در آپارتمان محل سکونت خود با چنین مشکلی مواجه هستید، در توالت را همواره بسته نگه دارید، و با نصب آیینه بر روی درب آن را به صورت نمادین ناپدید کنید و اگر در حمام خانه توالت دیگری دارید سعی کنید حتی المقدور از توالت در ورودی استفاده نکنید، برای از بین بردن نیروی چی منفی از گل و گیاه و نور شمع در این فضا استفاده کنید.

نشیمن مناسب آن است که در نزدیکی در ورودی باشد تا بتواند نیروی چی مثبت را به سرعت جذب کند

فنگ شویی فضای نشیمن
نشیمن مناسب آن است که در نزدیکی در ورودی باشد تا بتواند نیروی چی مثبت را به سرعت جذب کند، لبه های تیز و گوشه های مزاحم مبلمان، ستون هایی با مقطع مربع، و تیرهای زیر سقف دارای نیروی چی راکد هستند که در اصطلاح فنگ شویی به آن ها شار می گویند. جا به جایی و استقرار مناسب مبلمان نشیمن می تواند این شارها را خنثی کند. در زمینه ی ستون های مزاحم نیز استفاده از گل و گیاه سبز و یا نصب آیینه می تواند مفید باشد .

از نظر فنگ شویی، آپارتمان های هم سطح و هموار از نوع دوبلکس خود بهترند

آشپزخانه و فنگ شویی آن
از نظر فنگ شویی، آپارتمان های هم سطح و هموار از نوع دوبلکس خود بهترند چرا که نیروی چی پس از ورود، در انتخاب مسیر دچار سر درگمی می شود. اگر در آپارتمان اختلاف سطح وجود دارد، بهتر است آشپزخانه و غذاخوری بالاتر از نشیمن قرار گیرد. زیرا در غیر این صورت مهمانان هنگام ترک خانه نیروی مثبت چی را با خود می برند.

سطح اتاق ها نیز باید با هم یکی باشند، و یک اتاق خواب نباید بیش از حد سایر اتاق ها، وسیع شود

فنگ شویی آرامش بخش اتاق خواب
سطح اتاق ها نیز باید با هم یکی باشند، و یک اتاق خواب نباید بیش از حد سایر اتاق ها، وسیع شود. شکل مناسب برای اتاق ها، مربع یا مستطیل است و اتاق های " L " شکل ناقص به نظر می رسند و این زاویه ی موجود در اتاق ها مولد نیروی شار است. و برای بی اثر کردن آن باید از نصب آینه در دو سمت دیوار آن کمک بگیریم.

از ریخت و پاش اشیا در اطراف و بی نظمی در آپارتمان پرهیز کنید

فنگ شویی و هنر نظم دهی فضا
از ریخت و پاش اشیا در اطراف و بی نظمی در آپارتمان پرهیز کنید. زیرا این مسئله باعث انفعال و کندی نیروی چی می شود . اکسسوری های نظم دهنده به خوبی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. نیروی چی در مکان های تاریک و بدون استفاده نیز راکد و بی اثر می شود. سعی کنید آپارتمان شما همیشه روشن باشد و نور و هوا به تمام اتاق ها، خصوصا آن هایی که استفاده نمی شوند وارد شوند.

 

منبع : chidaneh.com



امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده