ما دو بازی سخت را انجام داده بودیم

یک نت ـ هافبک ذوب آهن می‌گوید تیمش نسبت به بازی نخست مقابل پرسپولیس در لیگ برتر پیشرفت زیادی داشته و در بازی جام حذفی هواداران‌شان را هم در کنار خود خواهند داشت.
ما دو بازی سخت را انجام داده بودیم

یک نت -اکبر صادقی درباره پیروزی 4 بر صفر ذوب آهن مقابل گسترش فولاد و گلی که به ثمر رساند، اظهار کرد: جدای از تعداد گل‌هایی که به ثمر رساندیم، راه آهن تحت تاثیر آب و هوای اصفهان قرار گرفت و نتوانست بازی ایده‌آل خود را انجام دهد. بازیکنان ما هم از این موضوع استفاده کردند و در موقعیت‌های گل بهترین انتخاب را انجام دادند که در نهایت به نتیجه 4 بر صفر انجامید

.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه افزود: خدا را شکر کادر فنی نقاط ضعف و قوت راه آهن را به خوبی شناسایی کرده بود که در این مدت هم عمده تمرین‌های ما روی گلزنی بود. امیدوارم روند گلزنی‌های ما ادامه داشته باشد و نتایج بهتری را هم کسب کنیم.

او درباره اظهار نظر یحیی گل‌محمدی مبنی بر این که بازیکنان ذوب آهن در خارج از زمین هم حرفه‌ای زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که آقای گل‌محمدی در اردوی ترکیه انجام داد، تاثیر خودش را روی بازیکنان گذاشته است. او به بازیکنان گفت باید حرفه‌ای زندگی کنند؛ چرا که امسال ذوب آهن در سه تورنمنت مختلف حضور دارد و می‌خواهیم مدعی باشیم. تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم به موفقیت دست یابیم. بازیکنان ذوب آهن جوان و آینده‌دار هستند و می‌توانند در تیم‌های اروپایی هم بازی کنند. به شرطی که به حرف‌های آقا یحیی گوش بدهند.

صادقی درباره دیدار تیمش با پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی که در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: در بازی هفته چهارم لیگ برتر شرایط هر دو تیم متفاوت بود. ما دو بازی سخت را انجام داده بودیم که با بدشانسی به شکست انجامیده بود اما در بازی سوم مقابل استقلال توانستیم یک دیدار سنگین را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با خستگی آن بازی مجددا به مصاف پرسپولیس برویم. هرچند نمایش ضعیفی مقابل این تیم داشتیم اما توانستیم آنها را شکست دهیم.

هافبک ذوب آهن خاطرنشان کرد: نباید از تیم خوب پرسپولیس هم غافل شویم. شرایط آنها نسبت به جام حذفی فرق کرده و این روزها فوتبال به مراتب بهتری را انجام می‌دهند. امیدوارم بازی قشنگی را مشاهده کنیم و هواداران ذوب آهن ما را در ورزشگاه فولادشهر تنها نگذارند. نسبت به چند هفته گذشته پیشرت خوبی داشتیم و قاسم حدادی‌فر را هم در کنارمان داریم.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده