چگونه طرفم را راضی کنم تا طلاقم ندهد؟

یک نت ـ من و همسرم عاشقانه با هم عقد کردیم و الان حدود یکسال و دوماهه که در دوران نامزدی(عقد) بسر میبریم، چند وقتی هست که همسرم میگه دیگه دوستم نداره و الان حدود ۳ ماهه که میگه باید از هم جدا شیم، من خیلی دوستش دارم،
ازدواج

یک نت ـ  من و همسرم عاشقانه با هم عقد کردیم و الان حدود یکسال و دوماهه که در دوران نامزدی(عقد) بسر میبریم، چند وقتی هست که همسرم میگه دیگه دوستم نداره و الان حدود ۳ ماهه که میگه باید از هم جدا شیم، من خیلی دوستش دارم، می خواد طلاقم بده و من هر کاری که میتونستم انجام دادم تا منصرفش کنم، حتی خواهش کردم اما فایده نداره و گفت فکرامو میکنم و بهت خبر میدم. نمی گم من مقصر نبودم اما دلایلی که برای طلاق می آورد بیشتر بهانه هست تا دلیل، حالا باید چیکار کنم، یک هفته است که منتظرم به من زنگ بزنه و نتیجه تفکراتش رو بگه که باید چیکار کنیم، خودش بیشتر طلاق میخواد، دارم می میرم، چطور میتونم راضی اش کنم؟ چه دعایی باید کنم؟ میشه برام دعا کنید که طلاقم نده.

با تقدیم سلام و تحیت محضر جنابعالی

 

از وضعیت پیش آمده برای جنابعالی متاسفم و از خدای حکیم فرج و گشایش را برای جنابعالی مسئلت دارم.
قبل از هر چیز لازم است ارزیابی دقیقی هم از شخصیت شما و همسرتان و هم از نحوه تعامل شما با یکدیگر در مدت عقد صورت بگیرید تا علت این وضعیت مشخص گردد، لذا لازم است شما به صورت حضوری با یک مشاور در ارتباط باشید و یا با ۰۹۶۴۰ بخش مشاوره در تماس باشید.
در عین حال توجه داشته باشید که یکی از عوامل آسیب زا طولانی شدن دوره عقد است، اما پیشنهاد می شود تا همسر شما به یک ثبات عاطفی و اطمینان قلبی نرسیده اند، زندگی مشترک را آغاز نکنید چون:
اگر ایشان واقعا شما را دوست نداشته باشند ممکن است بی میلی وی به شما پس از ازدواج تشدید شود و زمینه ساز مشکلات بعدی گردد. مادامیکه نظر ایشان تغییر اساسی نکند و شما نسبت به این تغییر مطمئن نباشید زندگی مشترک با وی به صلاح شما نیست هر چند که تحمل جدایی برای شما دشوار باشد.

مجددا از خدای متعال خوشبختی شما را مسئلت می کنیم.

منبع : شهر سوال

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده