12 استان امروز و فردا آماده وقوع سیل باشند

یک نت ـ سازمان هواشناسی درپی شدت گرفتن بارش ها از فردا، درباره آب گرفتگی، ایجاد سیلاب و لغزندگی جاده ها به 12 استان غربی و شمال غربی، هشدار داده است.
12 استان امروز و فردا آماده وقوع سیل باشند

یک نت ـ  از روز پنجشنبه با تقویت پرفشار سطحی و نفوذ بیشتر آن به عرض‌های جنوبی‌تر دمای هوا به تدریج کاهش خواهد یافت و انتظار می‌رود در ارتفاعات البرز سبب بارش برف شود.

 سازمان هواشناسی درپی شدت گرفتن بارش ها از فردا، درباره آب گرفتگی، ایجاد سیلاب و لغزندگی جاده ها به 12 استان غربی و شمال غربی، هشدار داده است. به گزارش میزان، از روز پنجشنبه با تقویت پرفشار سطحی و نفوذ بیشتر آن به عرض‌های جنوبی‌تر دمای هوا به تدریج کاهش خواهد یافت و انتظار می‌رود در ارتفاعات البرز سبب بارش برف شود. بنا بر این گزارش ، سازمان هواشناسی درپی شدت گرفتن بارش‌ها از فردا، درباره آب گرفتگی، ایجاد سیلاب و لغزندگی جاده‌ها به 12 استان غربی و شمال غربی، هشدار داده است. طبق پیش بینی هواشناسی، علاوه بر کاهش دما درساعات پایانی پنج شنبه، در این مناطق، ارتفاعات هم شاهد ریزش برف خواهد بود. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش باران در مناطق غربی، دامنه‌های البرز و سواحل شمال کشور تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده