اگر تراختور لینک نبود!

کمک بزرگ تراختور لینک به سایت های استانی (از نظر فرستادن بازدید به سایت ها) به حدی چشم نواز هست که برخی از سایت های استانی خبر عطسه کردن بازیکنان در باشگاه بزرگ تراکتور را به عنوان خبر کار کرده، تا آمار بازدید سایتشان را بالا ببرند.
تراختور لینک

یک نت ـ چند سالی می شود که سایت تراختور لینک با عنوان آخرین اخبار باشگاه تراکتورسازی تبریز شروع به کار کرده و تقریبا در این مدت کم توانسته علاوه بر جذب کاربران زیاد، کمک بزرگی به بالا رفتن بازدید و رتبه سایت های استانی انجام دهد بطوریکه بیشتر سایت های استان بازدیدشان از سایت تراختور لینک بوده و اگر تراختور لینک نباشد این سایت ها شدیدا با کاهش بازدید و رتبه الکسا روبرو خواهند شد.

کمک بزرگ تراختور لینک به سایت های استانی (از نظر فرستادن بازدید به سایت ها) به حدی چشم نواز هست که برخی از سایت های استانی خبر عطسه کردن بازیکنان در باشگاه بزرگ تراکتور را به عنوان خبر کار کرده، تا آمار بازدید سایتشان را بالا ببرند.

شاید خیلی از سایت های استانی از دست ما به خاطر این مقاله ناراحت شوند اما هدف از این مقاله فقط ارتقاء سطح کیفیت سایت های استانی می باشد آنها باید به این فکر باشند که اگر یک روز سایت تراختور لینک نباشد چطور می خواهند کاربر جذب سایت کنند؟

با اقدامی ساده و مراجعه به سایت رتبه بندی الکسا متوجه خواهیم شد که 80 درصد بازدید سایت های خبری و ورزشی استان از تراختور لینک بوده و این نوعی ضعف هم از نظر سئو و هم از کیفیت محتوایی و جذب مخاطب سایت های استانی می باشد.

البته ناگفته نماند سایت های کشوری نیز همانند کاپ،بانک ورزش،طرفداری،نود،خبرگزاری تسنیم،باشگاه خبرنگاران جوان،آی اسپورت و دیگر سایت های مشابه نیز به حد کافی از سایت تراختور لینک بازدید داشته اند بطوری که بیشتر مطالب این خبرگزاری ها و سایت ها به خاطر بازدید در مورد تراکتور بوده است.اما در این بین سایت های استانی دیگری نیز هستن که بدون سر و صدا و بازدید گرفتن از سایت های دیگر به آرامی کار خود را پیش برده و در صدر بیشترین بازدید و رتبه الکسا در استان هستند.

سایت یک نت برای بررسی وضعیت رسانه های مجازی استان آذربایجانشرقی در اقدامی سعی نمود تا چند مورد از وب سایتهای برتر آذربایجان را مورد آنالیز فنی قرار داده و به کاربران معرفی کند. در ابتدا باید مخاطبان محترم از این نکته آگاهی داشته باشند که این بررسی بر اساس پارامتر های فنی و با استفاده از سایت ها و منابع معتبر جهانی آنالیز وب انجام گرفته ولی برخی موضوعات همانند تعداد بازدید کننده یا تعداد بازدید صفحه اعلام شده به صورت حدودی بوده و مقدار دقیق آن را در صورت نیاز باید خود این سایت های خبری با نمایش آمارگیر تحت وب خود به نمایش گذارند.

همچنین مبنای رتبه بندی اصلی سایت ها رتبه در سایت معتبر الکسا میباشد که در تمام دنیا به عنوان یکی از منابع اصلی رتبه بندی سایت ها شناخته می شود. گفتنیست سایت الکسا متعلق به گروه وب سایت های آمازون بوده و با آدرس www.alexa.com در دسترس کاربران می باشد.

در پایان مروری بر رتبه سایت های پربازدید استان و رتبه الکسای ایران خواهیم داشت:
 

مجله اینترنتی یک نت با آدرس (yeknet.ir)

رتبه ایران

597

سایت خبری تحلیلی آناج (anaj.ir)

رتبه ایران

696

سایت خبری تحلیلی تبریز من (tabrizeman.ir)

رتبه ایران

1192

سایت تراختور لینک (trakhtorlink.com)

رتبه ایران

1,289

وب سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز (tractor-club.com)

رتبه ایران

2,019

خبرگزاری نصر نیوز (nasrnews.ir)

رتبه ایران

2,167

پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (oyaglig.com)

رتبه ایران

2,860

 پایگاه اطلاع رسانی تبریز بیدار (tabrizebidar.ir)

رتبه ایران

3,265

پایگاه خبری تحلیلی هم نوا (hamnava.ir)

رتبه ایران

3,746

سایت تبریز مدرن (tabrizmodern.ir)

رتبه ایران

4519

پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس (etedalpres.ir)

رتبه ایران

5,868

پایگاه اطلاع رسانی شهریار(shahryarnews.net)

طبق رتبه الکسای هلند

3,108

پایگاه خبری تحلیلی آذر قلم (azargalam.ir)

طبق رتبه الکسای روسیه

19,494

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده