زمینه بسیار زیبا از محمود کریمی +فیلم

محرم,مداحی تصویری محرم,کلیپ تصویری محرم,نوحه تصویری محرم,مداحی تصویری محمود کریمی محرم 94,مداحی تصویری محرم 95,مداحی ترکی محرم 95,مداحی جدید 95 ترکی,نوحه جدید ترکی 95,نوحه های ترکی محرم 95,مداحی های تصویری محرم 95
محمود کریمی

یک نت ـ دانلود زمینه بسیار زیبا از محمود کریمی -محرم ۹۴

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود/ داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود/ یار حسین دلدار حسین ... زمینه زیبای حاج محمود کریمی در شب دوم محرم (شب دوم محرم ۱۳۹۴ - هیئت رایه العباس تهران)

دانلود

لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.

یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.

بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

      خـريد پستي >> قيمت فقـط :۳۵۰۰۰تـومان

 

 

در هر کجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید

فرشگاه(Administer your store.)

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده