بیوگرافی امیرمهدی ژوله کمدین خندوانه (عکس)

یک نت ـ امیرمهدی ژوله amir mehd jule ، (متولد ۲۷مرداد ۱۳۵۸ تهران) روزنامه نگار، نویسنده و سردبیر اسبق چلچراغ و همچنین از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد. امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره بیماری اش، زندگی با آن و خاطراتی از […]
امیرمهدی ژوله

یک نت ـ امیرمهدی ژوله amir mehd jule ، (متولد ۲۷مرداد ۱۳۵۸ تهران) روزنامه نگار، نویسنده و سردبیر اسبق چلچراغ و همچنین از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد.

امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره بیماری اش، زندگی با آن و خاطراتی از ام‌ اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد. امیر مهدی ژوله نوشت: «بازم یه توضیح به نظرم غیر ضروری درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخی هام با بیماری و بیماران ام اس: من نزدیک به ده ساله درگیر بیماری ام اس ام. امیر مهدی ژوله ، نویسنده سریال های مهران مدیری از زندگی با بیماری «MS» می گوید !

اساسا رامبد میخواست با من به عنوان یه ام اسی موفق!گفتگو کنه که من پیشنهاد دادم این خاطره گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه ام با این بیماری به صورت یه شبه استند اپ کمدی اتفاق بیفته.

قطعا کم کاستی هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل ها و تلخی موضوع این کم و کاستی ها بیشتر هم نمود داشت. ضمن اینکه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری یه کم بی پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی که بر من گذاشته بود،ام اس رو روایت کردم…

به نظرم اگر بخش معرفی،بخشی از شوخی ها،بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و کل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمیشد،این تک و توک سوتفاهمات هم برای این تک و توک دوستان پیش نمیومد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده