حمله کریم به رئال : به رئال مادرید ربطی ندارد

یک نت ـ ستاره فرانسوی رئال مادرید با انتقاد از دخالت باشگاهش در اتفاقات اخیر تیم ملی فرانسه گفت: به رئال مادرید ربطی ندارد که در اردوی تیم ملی کشورم چه می‌گذرد.
کریم بنزما

یک نت ـ کریم بنزما که به خاطر مصدومیت توان بازی در 90 دقیقه را برای تیم ملی کشورش نداشت، آنقدر تعویض نشد تا اینکه بر اثر مصدومیت در دقیقه 80 بازی جای خود را بازیکنی دیگر داد. دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از آن بازی از سیستم دفاعی بنیتس انتقاد کرده و گفته بود: من اگر جای بنیتس بودم هرگز بنزما را تعویض نمی‌کردم. او بازیکنی است که باید هر وقت خودش خواست از زمین بیرون برود.

در آن بازی نیز دشان بنزما را تعویض نکرد و منتظر شد تا خودش این درخواست را داشته باشد. در هر حال باشگاه رئال مادرید بابت فشار زیادی که به بنزما وارد شده به شدت از عملکرد مقامات فوتبال فرانسه انتقاد کرد.

کریم بنزما اما در این میان طرف فرانسوی را گرفت و گفت: به رئال مادرید ربطی ندارد که در اردوی تیم ملی کشورم چه می‌گذرد، اول این که تابع دستور مربی هستم و اوست که تشخیص می‌دهد من در چه زمکانی تعویض شوم نه باشگاه رئال مادرید و دوم اینکه من به عنوان سرباز کشورم در تیم ملی هستم و مصدومیت دلیل قانع کننده‌ای برای بازی نکردن من نیست. مصدوم هم که باشم باز هم برای فرانسه به صورت کامل بازی می‌کنم.

منبع: جام جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده