تصادف 3 چهره ورزش، هنر و سیاست (تصاویر)

یک نت ـ تصادف مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، باران کوثری بازیگر سینما و علیرضا منظری، نماینده مجلس در پایان هفته خبرساز شد.
تصادف

یک نت ـ مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس از حادثه واژگون شدن خودرویش جان سالم به در برد. ماجرا از آنجا شروع شد که مهرداد میناوند روز پنجشنبه برای افتتاح دیوار 47 به رشت سفر کرد؛ اما در جاده رشت به نوشهر خودروی وی واژگون شد.

میناوند که به جای بازگشت به تهران از مسیر خط کناره رشت به مازندران عازم بابل بود تا بر سر مزار هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس حاضر شود، در نیمه راه و در نوشهر دچار حادثه شد و خودروی لندکروز وی به شدت آسیب دید.

ابتکار دیوار ٤٧ رشت از سوی یک موسسه خیریه و برای کمک به کودکان سندرم دان برنامه ریزی شده بود و از مهرداد میناوند و بهنام ابوالقاسم پور به عنوان مهمان دعوت شده بود.

تصادف خانم بازیگر

باران کوثری نیز در صحنه فیلمبرداری تصادف کرد. ساعت 4 بامداد دیروز، درتماس فردی با سامانه 115 اورژانس، معلوم شد باران کوثری، بازیگر سینما دچار سانحه تصادف شده است.

امدادگران اورژانس با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند باران کوثری همراه دو سرنشین دیگرخودرو آسیب دیده اند که به بیمارستان دی تهران منتقل شدند. در حال حاضر باران کوثری دچار تروما شده است.

همچنین منصور لشگری قوچانی، تهیه کننده «هفت ماهگی» درباره این حادثه گفت: باران کوثری در سر صحنه فیلمبرداری این فیلم با یک جرثقیل تصادف کرد که شکر خدا، سرنشینان خودرو حالشان خوب است و از بیمارستان مرخص شده اند؛ اما باران کوثری باید تا 48 ساعت استراحت مطلق داشته باشد. این بازیگر از ناحیه سروصورت مجروح شده ولی زخمش عمیق نبوده و هوشیاری اش را حفظ کرده و صحبت می کند.

این در حالی است که در متن صفحه اینستاگرام باران کوثری آمده است: «حال باران خوب است. متاسفانه سرصحنه فیلمبرداری در یوسف آباد خودرویی که خانم کوثری در آن حضور داشت با یک دستگاه تریلی که در پیچ توقف کرده بود تصادف کرد و الان در بیمارستان بستری است.»

تصادف نماینده مجلس

حادثه سوم در شهرستان بافت و برای نماینده مردم این شهر در مجلس رخ داد.

ایرنا در این باره گزارش داد: خودروی علیرضا منظری توکلی در حالی که با فرزندش به سمت محل برگزاری رزمایش گردان های بسیج در حرکت بود، واژگون و این حادثه باعث مصدومیت آنها شده و برای درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت منتقل شدند.

این نماینده به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شد، اما فرزند وی به دلیل شدت جراحات به مرکز استان اعزام شده است.

منبع: جام جم

جدیدترین محصول دنیای فشن

پرطرفدارترین ساعت مدلهای معروف فرانسوی

جمله تبلیغاتی كمپانی تولید كننده ساعت پاریس :

دستان شما شایسته افسونگری است !

Vos mains meritent une sirene

شما سزاوار بهترین ها هستید…

با ساعت پاریس فرانسه در دستان شماست!

توجه

لطفا در هنگام خرید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام درخواست دهید

رنگ های موجود

(سفید , مشکی ,صورتی ,قرمز ,قهوه ای )

خـريد پستي >> قيمت فقـط :26000تـومان

 

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده