خواننده زیر زمینی سفیر صلح شد (عکس)

یک نت ـ امیر تتلو پس از حضور در موزه‌ی صلح تهران و دیدار با جانبازانی که این موزه را اداره می‌کنند، اعلام کرد که سفیر صلح این موزه شده است.
امیر تتلو

یک نت ـ امیر تتلو پس از حضور در موزه‌ی صلح تهران و دیدار با جانبازانی که این موزه را اداره می‌کنند، اعلام کرد که سفیر صلح این موزه شده است. امیر تتلو خواننده زیر زمینی در صفحه شخصی خود نوشت: "اينجانب امير تتلو شماره هفت، از اين به بعد به لطف عزيزانى كه واقعا جان باختند براى كشورمون سفير صلح هستم در ايران و از امروز خانواده‌ى بزرگ تتليتى اضافه ميشه به خانواده‌ى بزرگ صُلح در ايران و جهان".

موزه‌ی صلح تهران هم در سایت رسمی‌اش این خبر را تائید کرد: "موزه صلح تهران مهمان متفاوتی داشت. امیر تتلو از خوانندگان ایرانی، از طرف جانبازان شیمیایی و قطع نخاع برای ساخت کلیپ شهدا تجلیل گردید و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد".

 

این خوانننده زیر زمینیدر ادامه پست خود نوشت: "همه ى ما به كمك هم، بزرگ ترين گروه صُلح جهانى در جهان را اختصاص مي‌دهیم به كشور عزيزمون ايران من از نزديك به چشم ديدم عزيزانى كه تو موزه ى صلح زحمت مي كشن از زندگيشون و از سلامتى و حتى اعضاى بدنشون گذاشتن واسه كشور و حالا براى اين راه و ازتون اين توقع رو ندارم كه شما هم زندگيتون رو بذارين اما اين توقع رو دارم كه صداى كسانى كه زندگيشون رو گذاشتن رو به گوش دنيا برسونين و اين پيج رو حمايت كنيد !! من خودم به شخصه باعث افتخارم هست اگه بتونم خدمتى كنم و به شما هم تبريك ميگم كه با حماييتون قدمى در جهت صلح جهانى خواهيد برداشت.»"

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده