جنایت هولناک پایان سوءظن به همسر

مرد جوان به خاطر سوءظن به همسرش و مردی غریبه، جنایتی هولناک را رقم زد. او پس از زخمی کردن همسرش، مرد جوان را کشت و جسدش را آتش زد.
جنایت

یک نت ـ نوزدهم شهریور خانواده مرد 32 ساله ای با حضور در پلیس آگاهی استان ایلام، با طرح شکایتی ناپدید شدن مرموز او را گزارش دادند.آنها در شکایت خود گفتند، مرد جوان صبح برای رفتن به محل کارش خانه را ترک کرد و پس از آن دیگر پاسخگوی تماس هایش نبود. حتی به محل کار خود هم نرفته است.

پس از این شکایت، تحقیقات برای شناسایی سرنوشت مرد جوان آغاز شد، اما بی نتیجه بود تا این که پس از چند روز مردی با مراجعه به ماموران، راز جنایتی را فاش کرد.

سهیل در اعترافاتش مدعی شد: مدتی بود به رفت و آمدهای همسرم مشکوک شده بودم و تصور می کردم او با فردی ارتباط پنهانی دارد بنابراین روز حادثه زمانی که همسرم با من تماس گرفت تا بفهمد چه زمانی به خانه برمی گردم، به او مشکوک شدم و مرخصی ساعتی گرفتم و به خانه آمدم و دیدم همسرم در حال صحبت کردن با مرد غریبه ای است. به تصور این که همسرم به من خیانت کرده است، چاقویی برداشته و ضربه ای به او زدم. بعد هم با مرد جوان درگیر شده و او را کشتم. همسرم در حالی که زخمی بود، فرار کرد و من جسد مرد غریبه را به خارج از شهر منتقل کرده و آتش زدم. در این مرحله ماموران دستگیری همسر سهیل را در دستور کار قرار داده و او را در خانه یکی از بستگانش شناسایی و دستگیر کردند.

زن جوان در بازجویی گفت: چندی پیش در جریان پیگیری یک پرونده اداری با مقتول آشنا شدم و قرار بود او مشکلم را حل کند. روز حادثه نیز او برای گرفتن مدارکی به مقابل خانه مان آمد که همسرم سر رسید و بدون هیچ حرفی با چاقو به سمت ما حمله ور شد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان با راهنمایی مقتول راهی محل آتش زدن جسد شده و بقایای جسد مقتول را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

عامل جنایت پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. برای همسرش نیز قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از این زوج برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.

منبع: جام جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده