شهیدی که در خواب از حادثه منا خبر داد (عکس)

مرد روحانی گفت: من که از پدر شهید بودن شما خبر نداشتم؛ اسم شهیدتان را هم نمی دانستم. شهید شما به خوابم آمد و گفت اسم من عباس فخارنیاست...
شهید

یک نت ـ شهیدی که در خواب از حادثه منا خبر داد

سهیل کریمی (مستندساز) در یکی از گروه های تلگرامی نوشت: باجناق بنده برادر دو شهیده. پدر و مادر ایشون (که پدر و مادر شهیدان عباس و علی فخارنیا هستند) از اوتاد محله ی افسریه ی تهران اند.این دو بزرگوار امسال در حج تشریف دارند. دیروز روحانی کاروان شان با پرس و جو، حاج منصور فخارنیا رو در صحرای عرفات بین حجاج پیدا می کنه و می پرسه پسر شما شهید شده؟

حاج منصور آقا جواب میده: بله! روحانی کاروان میگه: اسم شهیدتون عباسه؟ حاج منصور باز میگه: یکی از دو شهیدمون عباسه.

روحانی میگه: من که از پدر شهید بودن شما خبر نداشتم؛ اسم شهیدتون رو هم نمی دونستم. شهید شما به خوابم آمد و گفت اسم من عباس فخارنیاست. بروید پدر من رو توی کاروان پیدا کنید و بهش بگویید چون قلب اش مشکل داره، امشب به مشعر و فردا به منیٰ نرود!

پدر شهدا میگه: نمیشه که. روحانی کاروان هم در جواب میگه: حاج آقا! من نه شما رو می شناختم و نه پسر شهیدتون رو. این چیزی بود که باید میومدم به شما بگم. شما هم می تونید نایب بگیرید و خودتون از همین جا برگردید مکه به هتل تون.

حاج منصور فخارنیا هم طبق توصیه ی روحانی کاروان، برای خودش و همسرش نایب گرفته و از واقعه ی امروز در منیٰ جون سالم به در می بره.

منبع: فرهنگ نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

باسلام وقت بخیر به مناسبت روز غدیر یک رسم و سنت نیک را نهادینه کنیم دشمنان مولا علی علیه السلام سالها در شامات بعد از نماز به ایشان دشنام میدادند حالا سالها بعد از ان دوران مردمی از سرزمین سلمان فارسی بعد از شنیدن نام مبارک ایشان بر ایشان صلوات بفرستیم یک عزم و همت همگانی نیاز است تا این رسم نیکو نهادینه بشود انشا الله ما مردم ایران از محبان و ارادتمندان مولا علی و فرزندانشان هستیم پس چه نیکو وپسندیده است که پیش قدم در این امر باشیم وعده ما از عید غدیر تا آخر عمر لطفا اطلاع رسانی کنید با سپاس یا علی