شهادت دلخراش دختر ۱۸ ساله فلسطینی (تصاویر)

«هدیل الهشلمون» دختر ۱۸ ساله فلسطینی در حین عبور از محل ایست و بازرسی ورودی خیابان شهدای مرکز شهر الخلیل هدف تیراندازی یکی از نیروهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید.
فلسطین

یک نت ـ نظامیان رژیم صهیونیستی عصر دیروز سه شنبه یک دختر جوان 18 ساله فلسطینی را در پست بازرسی الکونتینر واقع در مرکز شهر الخلیل با شلیک مستقیم به شهادت رساندند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی خود مدعی شدند که دختر فلسطینی پس از نزدیک شدن به یکی از مراکز ایست و بازرسی ارتش در شهر الخلیل قصد داشت با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست حمله کند.

این منابع افزودند: نظامیان صهیونیست نیز برای دفاع از خود، با تیراندازی به سوی دختر فلسطینی، وی را کُشتند.

ادعای دروغین رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله دختر فلسطینی با سلاح سرد را عکس‌هایی که جوانان مخالف با شهرک‌سازی‌ها منتشر کرده‌اند، برملا ساخته است.

«عیسی عمرو» مسئول هماهنگی تجمع جوانان فلسطینی بر ضد توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در الخلیل نیز با تایید تیراندازی به سوی این دختر جوان اظهار داشت: دختر جوان برای مداوا به سرعت به بیمارستان انتقال یافت، اما بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

«هدیل الهشلمون» نام این دختر 18 ساله فلسطینی است که بر اثر شدت جراحت در شهر الخلیل به شهادت رسید.

شاهدان عینی گفتند: نظامیان صهیونیست به سوی این دختر در پست بازرسی مذکور آتش گشودند که در پی این جنایت، وی بر زمین افتاد و به مدت چندین ساعت از بدن او خون می‌رفت.

آنان افزودند: نیروهای رژیم صهیونیستی این دختر فلسطینی را ب

دون هیچ گونه کمکی‌‌ رها کردند و مانع ورود هلال احمر فلسطین برای کمک رسانی به وی شدند.

این شاهدان تصری کردند: پس از گذشت چندین ساعت، یک آمبولانس اسرائیلی آمد و او را به یکی از بیمارستان‌های صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی 48 انتقال داد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته پیکر شهید هدیل الهشلمون را به خانواده‌اش تحویل داد.

پیکر این شهید قرار است عصر امروز چهارشنبه از مقابل مسجد الحسین در عین ساره واقع در مرکز الخلیل تشییع شود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز با تبریک و تسلیت شهادت هدیل صلاح هشلمون تاکید کرد که ملت فلسطین باید انتقام خون شهید هشلمون و شهید ضیاء تلاحمه را که در الخلیل به شهادت رسیدند، از دشمن غاصب صهیونیستی بگیرد.

این جنبش تصریح کرد که تصاویر منتشر شده از عملیات شهادت هشلمون ثابت می‌کند که نظامیان رژیم صهیونیستی در کمال بی‌رحمی و بدون اینکه این دختر نوجوان فلسطینی کوچک‌ترین خطری برای آن‌ها داشته باشد، به سمت او تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

حماس تمامی نهادهای حقوقی داخلی و بین المللی را به مستندسازی تجاوزات و جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه جنایت‌هایی که توسط دوربین‌های رسانه‌ها نیز ثبت شده است، فراخواند.

این جنبش بار دیگر تاکید کرد که مقاومت تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی و پایان دادن به جنایت‌های آن علیه ملت فلسطین است.

رژیم صهیونیستی بدون کوچک‌ترین نگرانی بزرگ‌ترین جنایات را علیه بشریت انجام می‌دهد و از انتشار آن نیز هیچ ابایی ندارد. مرور تاریخ نشان می‌دهد، هیچ حکومتی با جنایت و خونریزی نتوانسته به حیات خود ادامه دهد، حتی اگر از حمایت‌های صاحبان قدرت و ثروت برخوردار باشد.

منبع: ابنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده