انتقامگیری آتشین از همسر سابق (عکس)

مرد جوان پس از جدایی از همسرش برای انتقامگیری از وی، خودروی او و سه نفر از ساکنان یک مجتمع مسکونی را به آتش کشید.
انتقامگیری

یک نت ـ اوایل تیر امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان شهریار تماس گرفت و از وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع 22 واحدی در شهرک اندیشه خبر داد.

با گزارش این حادثه، ماموران انتظامی همراه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان مشاهده کردند آتش سوزی از پارکینگ و با آتش گرفتن تعدادی خودرو آغاز شده و در حال گسترش به داخل ساختمان است.

آتش نشانان که به دو گروه تقسیم شده بودند، عملیات نجات را آغاز کردند. گروهی از آنها به خاموش کردن شعله های آتش پرداختند و گروه دوم عملیات نجات ساکنان که در میان شعله های آتش و دود گرفتار شده بودند را ادامه دادند و 22 نفر که دچار دودگرفتگی شده بودند را از ساختمان خارج کردند. در جریان این حادثه آتش سوزی دو خودروی پراید، یک سمند و یک دستگاه خودروی پژو به طور کامل در آتش سوخت.

بررسی کارشناسان آتش نشانی در محل حادثه نشان می داد که این آتش سوزی عمدی بوده است. کارآگاهان جنایی به تحقیق از همسایه ها پرداختند و مشخص شد خودروی پژویی که در آتش سوخته است متعلق به یکی از ساکنان بوده که در جریان اختلاف هایی با شوهرش از او جدا شده و چند بار نیز شاهد بوده اند که این مرد با حضور مقابل مجتمع، همسر سابقش را به مرگ تهدید کرده و گمان می کنند این آتش سوزی کار شوهر سابق این زن باشد.

با ثبت شکایت مالکان خودروهای سوخته شده، تحقیقات ادامه پیدا کرد و مالک خودروی پژوی سوخته شده به طور جداگانه مورد تحقیق قرار گرفت و در اظهاراتش گفت: شوهرم فرد بداخلاقی بود و شرایط زندگی را برایم سخت و طاقت فرسا کرده بود. سرانجام شش ماه پیش از او جدا شدم اما او دوباره می خواست نزدش بازگردم و زندگی جدیدی را از سربگیریم، اما من دیگر حاضر به دیدن او و بازگشت به آن زندگی نبودم. شوهر سابقم از تهدیدهایش دست بردار نبود و تهدید می کرد ابتدا خودرویم را به آتش می کشد و بعد خودم را خواهد کشت.

جستجو برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا این که روز های پایانی مرداد امسال ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد وی مخفیانه به خانه اش بازگشته است. در این مرحله کارآگاهان جنایی به خانه متهم اعزام شده و او را هنگامی که قصد ترک خانه اش را داشت، شناسایی و دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی گفت: من پس از جدایی از همسرم از او کینه به دل گرفته و قصد داشتم از او انتقام بگیرم بنابراین چند بار تهدیدش کردم و خواستم خودرو و خانه اش را به آتش بکشم که ماجرا لو رفت و در اجرای نقشه ام ناکام ماندم. اما شب حادثه او را تعقیب کردم و با اطمینان از این که وارد خانه اش می شود، تصمیم به اجرای نقشه ام گرفتم. مخفیانه وارد پارکینگ ساختمان شده و با ریختن بنزین روی خودروی همسر سابقم آن را به آتش کشیده و فرار کردم. روز بعد متوجه شدم علاوه بر این خودرو، خودروهای دیگر هم سوخته و جان ساکنان مجتمع به خطر افتاده است که توسط آتش نشانان نجات پیدا کرده اند.

با اعتراف متهم، برای او توسط دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار قرار قانونی صادر شد.

  اخبار حوادث  - جام  جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده