لوله پلی اتیلن چیست؟

روند رو به رشد استفاده از مواد پلاستیکی و بطور خاص پلی اتیلن در صنعت مرهون خواص و مشخصات این مواد و کاربردهای آن می باشد که باعث شده است در مدت زمان کوتاهی که از عمر آن می گذرد از پیشرفت چشمگیری در تولید و میزان کاربری در صنایع مختلف را شاهد باشد.
لوله پلی اتیلن

یک نت ـ در پنجاه سال گذشته صنعت با پیشرفت هایی که در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن نموده است خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی ،PVC ،GRP و ... مطرح نموده است و توانسته است در اکثر موارد لوله پلی اتیلن به عنوان جایگزین این قبیل لوله ها خود را مطرح نماید, مدیران پروژه های اجرائی در اکثر مواقع راضی شده اند که این جایگزینی را بپذیرند استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در این تصمیم گیری بسیار موثر بوده است.

امروزه سیستم های لوله کشی پلی اتیلن در اکثر پروژه ها چون سیستم های آتـش نشانی، پروژه های فشار قوی انتقال آب و سیستم های انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی و همین طور انتقال گاز طبیعی در محیط های صنعتی و شیمیائی و یا پروژه های مخابراتی و کاورینگ کابل مورد استفاده پروژه های بزرگ قرار دارد.

لوله پلی اتیلن,انواع لوله پلی اتیلن,اتصالات پلی اتیلن

سیستم لوله کشی پلی اتیلن در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرد

موارد استفاده از محصولات پلی اتيلن و لوله پلی اتیلن:
شبكه های آبرسانی شهری و روستائی
شبكه های فاضلاب شهری و روستائی
شبكه های گاز رسانی
شبكه های زهكشی
سیستم های مایعات و فاضلاب صنعتی
شبكه های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی)
سیستم های آبیاری متحرك
پوشش كابلهای مخابراتی و فیبر نوری
پوشش كابل های برق
پوشش لوله های فلزی
بعنوان كانال های تهویه

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده