سرقت طلاهای دختران توسط زن شیشه ای

زن شیشه‌ای که همراه خواستگار قلابی دختران جوان را بی‌هوش و طلاهایشان را سرقت می‌کرد پس از دستگیری، اعتیاد به شیشه را انگیزه سرقت اعلام کرد..
زن شیشه ای

یک نت ـ رسیدگی به این پرونده زمستان سال گذشته با شکایت دختر جوانی ازیک زن به اتهام سوءقصد و سرقت طلاهایش که 20 میلیون تومان ارزش داشت، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهریار قرار گرفت .

شاکی در اظهاراتش گفت: دو ماه پیش در یک تور مسافرتی با زن جوانی آشنا شدم وکم کم اعتمادم به او جلب شد . مدتی بعد آن زن مدعی شد یکی از اقوامش قصد ازدواج دارد واو به دلیل شناختی که از من دارد مرابرای ازدواج به او معرفی کرده است. با توجه به اعتمادی که به او پیدا کرده بودم، خواسته اش را پذیرفتم وقرارشد مرد خواستگار را ببینم .

وی خاطرنشان کرد: در یکی از بوستان های شهر در حال گفت وگو با جوان خواستگار بودم که زنی که دوستم بود، آبمیوه ای تعارفمان کرد. دقایقی پس از نوشیدن آبمیوه سرم گیج رفت و بی هوش شدم . زمانی که به هوش آمدم در بیمارستان بودم و دو روز از ماجرای آن ملاقات گذشته بود و طلاهایم به ارزش 20 میلیون تومان نیز سرقت شده بود.

وی اضافه کرد: همان جا بود که متوجه شدم خواستگار قلابی و زنی که دوستم بود، همدست هستند و انگیزه شان سرقت اموالم بوده است . یک رهگذر مرا بی هوش در پارک دیده و موضوع را به اورژانس اطلاع داده بود.

همزمان با شروع تحقیقات به دستور بازپرس اسماعیل برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، ماموران برای دستگیری متهمان فراری وارد عمل شدند و با چهره نگاری رایانه ای از متهمان، به تعقیب آنها پرداختند. با گذشت پنج ماه از وقوع حادثه، هفته گذشته ماموران ردی از زن سارق را در غرب کشور به دست آورده و با هماهنگی قضایی برای دستگیری او عازم کرمانشاه شدند. آنها خانه متهم را شناسایی و او را دستگیر کردند اما طلاهای سرقتی کشف نشد و فقط گوشی سرقتی شاکی به دست آمد .

زن جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی هر گونه آشنایی با شاکی را انکار کرد و گفت گوشی را در خیابان پیدا کرده واز سرقتی بودن آن بی خبر است. در ادامه تحقیقات شاکی پرونده در مواجهه حضوری با متهم، زن سارق را از میان چند متهم دیگر شناسایی کرد .

اعتراف زن شیشه ای
زن سارق زمانی که هویت خود را فاش شده دید، بناچار به سرقت اموال شاکی اعتراف کرد و گفت: شیشه مصرف می کنم و مدتی است اعتیاد دارم . اوایل برای تامین هزینه اعتیادم، پول های شوهرم راسرقت می کردم یا بخشی از اثاثیه خانه را می فروختم . برای این که شوهرم متوجه اعتیادم نشود، تصمیم گرفتم هزینه خرید شیشه را با سرقت تامین کنم . در تورهای مسافرتی ثبت نام و اعتماد دختران جوان را جلب کرده و آنها را به دام می انداختم .

وی خاطرنشان کرد: شاکی را هم با همین ترفند به دام انداختم و طی دو ماه ارتباط دوستی مان توانستم اعتمادش را جلب کنم و به بهانه ملاقات با خواستگار، او را به بوستانی بردم. آن روز طبق نقشه، مردی که همدستم بود در نقش خواستگار ظاهر شد و درحال گفت وگو با یکدیگر بودند که آبمیوه حاوی ماده بی هوشی را به او تعارف کردم و او بعد از خوردن به خوابی عمیق رفت وماتلفن همراه و طلاهایش را سرقت کردیم .

با اعتراف متهم زن، همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سه روز قبل دستگیر شد . او نیز با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به همدستی با این زن سارق اعتراف کرد و گفت: من با او در یکی از بوستان های شهر آشنا شدم . او مدعی بود مجرد است تا این که یک روز برادران وی که ما را تعقیب کرده بودند، راهمان را سد کرده و بشدت کتکم زدند که همان جا متوجه شدم متاهل است . خواستم ارتباطم را با او قطع کنم که تهدیدم کرد باید درسرقتی که می خواهد انجام دهد با او همدست شوم در غیر این صورت به شوهر و برادرانش می گوید مزاحمش شده ام و مرا به دردسر می اندازد . من هم مجبور به همدستی با او شدم.

در حالی که تحقیقات از این دو متهم ادامه داشت، ماموران به سرنخ هایی دست یافتندکه نشان می داد متهم زن به شیوه ای مشابه و با همدستی مرد جوان دیگری در غرب کشور، دختر جوانی را بی هوش و پول و طلاهایش را سرقت کرده است . برای دو متهم پرونده قرار قانونی صادر شد . تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد .

منبع:جام جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده