فیلم حرکات و گلهای کاردوسو مدافع جدید تراکتور

فیلم حرکات و گل های کاردوسو مدافع جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز

تیم تراکتورسازی تبریز پس از جذب بازیکنان داخلی و مورد نیاز خود، در برخی پست ها همچنان با کمبود بازیکن مواجه شد که مدیران این تیم در نظر دارند برای رفع این خلا ها در ترکیب خود، چند بازیکن خارجی با پیشینه و ارزشمند به جمع دیگر بازیکنان اضافه کنند.

در روز های گذشته اخبار و حواشی مختلفی مبنی بر ملیت بازیکنان جدید مورد نظر کادرفنی به گوش رسید، که در نهایت کارلوس کاردوسو برزیلی با حضور در تمرینات تراکتورسازی به اولین بازیکن خارجی این روز های تمرینات تراکتورسازی تبدیل شد و باید دید که کادرفنی و مدیران تراکتورسازی توان به خدمت گرفتن این مدافع ارزشمند برزیلی را خواهند داشت یا نه.

به طور کلی می توان کارلوس کاردوسو را بازیکنی در حد سیلو دوسانتوس فصل پیش تراکتورسازی دانست، با این تفاوت که کاردوسو هم تجربه بیشتری داشته و هم از نظر بدنی دارای شرایط بهتری می باشد، با این حال دوسانتوس ۲۷ ساله، می توانست انگیزه بیشتر و آینده بهتری داشته باشد.

در ادامه نگاهی داریم به عملکرد آماری و کلیپ حرکات و گل های این بازیکن در ترکیب تیم نفتچی:

کارلوس کاردوسو بازیکن چپ پا و ۳۰ ساله متولد شهر سانتاروزا دویتربو برزیل می باشد که با ۱۹۰ سانتی متر بلندی فیزیک خوبی به عنوان یک مدافع وسط حرفه ای دارد.

استرلا آمادورا ( پرتغال )، پاندوری تارگو ( رومانی، ۴ فصل )، آلانیا ( روسیه، یک فصل )، ویتوریا ( برزیل، دو فصل ) و نفتچی ( آذربایجان، دو فصل ) تیم های دوران حرفه ای کاردوسو برزیلی می باشند که این بازیکن در دوران بازی خود برای آن ها به میدان رفته است.
این مدافع در کل دوران بازی خود، ۱۵۷ بار به صورت حرفه ای پا به میدان گذاشته است که در این تعداد بازی موفق به زدن ۱۲ گل شده است، وی در اکثر بازی ها (۱۴۴ بازی ) به صورت فیکس و در ترکیب اصلی حضور داشته و از نظر انضباطی آمار خوبی به جای گذاشته است، به طوری که در طول دوران بازی خود تنها ۳ بار با کارت قرمز داور مواجه شده است و ۴۶ بار نیز با کارت زرد جریمه شده است.

کاردوسو همچنین در دو فصل اخیر خود که در تیم نفتچی حضور داشته است، بیش از ۴ هزار دقیقه ( ۵۱ بازی ) در میدان حضور داشته است. وی با تیم نفتچی موفق شده تا یک بار در جام حذفی به مقام قهرمانی و یک بار نیز به عنوان نائب قهرمانی دست یابد.

وی همچنین با تیم نفتچی موفق به گلزنی در دیدارهای مقابل ” اینتر باکو “، ” خزر لنکران “، ” سومکایت “، ” قره باغ ” و ” کوپر ” موفق به گلزنی شده است.

با توجه به تعداد بازی هایی که کاردوسو برای تیم نفتچی به انجام رسانده و عملکرد خوب دفاعی وی، به نظر می رسد کادرفنی تراکتورسازی مدافع خوب و ارزشمندی را برای ترکیب خود انتخاب کرده است و این بازیکن شاید همان کلید موفقیت گمشده تراکتورسازی در فصل گذشته باشد. هنوز فراموش نکرده ایم که فصل گذشته سرخپوشان آذربایجان چندین بار با اشتباه و سهل انگاری مدافعان این تیم امتیازات ارزشمندی را از دست داده است.

دانلود
 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

بازیکن باهوش و با استعدادی است..به موقع تکل و دفاع و پاس های خوبی میده...ایشالله تو تراکتورمون موفق بشه..خرید خوبی یاشاسین کاردوسو