اتفاقات فاجعه‌بار چند‌ ثانیه ای در ماه عسل

نوزدهمین برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان با اجرای احسان علیخانی انجام شد، که اتفاقات خاصی برای مهمانان این برنامه رخ داده بود.
ماه عسل

یک نت ـ روایت اتفاقات فاجعه‌بار چند‌ ثانیه ای در شب گذشته ماه عسل

روایت اتفاقاتی که فقط در عرض چند ثانیه رخ دادند

اولین  مهمان ماه عسل پسری بود با نام "حسین" ، او 26 سال سن داشت . حسین روز قبل از اینکه عازم رفتن به خدمت سربازی شود ، در محله ی خودشان در مشهد نشسته بود که ناگهان به دلیل چپ چپ نگاه کردن یک نفر دیگر ، با او درگیر می شود . اما او دست بر نمی دارد و به خانه می رود و یک چاقو بر می دارد و به آن فرد ناشناس حمله می کند . او از ترس فرار می کند اما دیگر دیر شده بود و فرد مورد نظر به قتل رسیده بود .او در بین صحبت هایش مدام عنوان می کرد که به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست به این عمل شنیع زده است اما احسان علیخانی کوچک ترین واکنشی به این گفته او نشان نمی داد.

 

 او بعد از این ماجرا به حرم اما رضا (ع) می رود و سپس خودش را به نیروی انتظامی معرفی می کند . او 5سال را در زندان سپری می کند ولی خانواده مقتول رضایت نمی دهند و او را به پای چوبه دار می برند ...
 

حسین که به همراه خواهر و شوهر خواهرش به ماه عسل آمده بود ، در ادامه برنامه فرد دیگری را معرفی کرد که در روز اعدام او نقش مهمی را برعهده داشته است . آن آقا روز اعدام حسین به همراه یکی دیگر از ریش سفیدان محل به زندان می روند . حسین در ادامه تعریف کرد که تا بالای چوبه دار نیز رفت اما طی حادثه ای خانواده مقتول رضایت می دهند و او را عفو می کنند .
 

مهمان دیگر ماه عسل خانمی بود که برادرش را که حکم مادر را برای او داشته ، در یک درگیری با دوست برادرش از دست می دهد. این خانم تعریف کرد که تا روز آخر قصد قصاص را داشته است اما در روز موعود کسی که به همراه قاتل برادرش قرار بوده به پای بالای چوبه دار برود را دیده  و حال مادر آن پسر و گریه های بی امان او را دیده و دلش به درد آمده و برای رضایت گرفتن از خانواده مقتول اقدام می کند . این در حالی است که او خود کسی بوده که قصد قصاص شخص دیگری را در همان لحظه داشته است .
 

در نهایت با دلسوزی این خانم هر دو خانواده که برای قصاص در آن محل حاضر بودند ، دست از شکایت خود بر می دارند و قاتلین را می بخشند . این خانم عنوان کرد که من از خدا خواستم تا بذر بخشش را در دلم بکارد و لذت آن را به من بچشاند و الان از این کارم بسیار خوشحالم.
 

اما مهمان سوم ماه عسل فردی بود با نام "رضا"  که یک روز سوار اتومبیلش بوده که ناگهان چند نفر به آینه ماشین او برخورد می کنند و به جای عذرخواهی به ماشین او لگد می زنند و فحش می دهند .
 

رضا از آنها دلیل این کارشان را می پرسد و با آنها درگیر می شود . اما یکی از آن افراد با چاقو به او حمله می کند ، به طوریکه چاقو به عمق زیادی از صورت وی فرو می رود و او ناچار به عمل جراحی می شود . و حتی از ناحیه حنجره نیز دچار مشکل می شود .
 

ماجرای مهمانان ماه عسل با این گفته ی احسان علیخانی به پایان رسید : قصه های امشب ما تکراری بودند ، درست ، اما هنوز که هنوز است شاهد همچون اتفاقاتی در کشورمان هستیم و باید فکری بکنیم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده