کیف قاپی در آزمایشگاه بیمارستان (عکس)

سارقی که حتی به بیمار تحت درمان بیماری‌های خاص نیز رحم نکرد و کیف دستی همراه زن بیمار را در آزمایشگاه بیمارستان دزدید تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
کیف قاپی

یک نت ـ  در مورخه 29 اردیبهشت 94خانمی با مراجعه به کلانتری 108 نواب به مأمورین اعلام کرد که در زمان مراجعه به بیمارستان و در حین انجام آزمایش، کیف دستی اش حاوی پول، گوشی تلفن همراه و عابربانک حاوی رمز سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع « سرقت و تحصیل مال نامشروع» و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی:

شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه 29 اردیبهشت 94و جهت انجام آزمایش به بیمارستان .... رفته بودم؛ به علت مصرف دارو در وضعیت هوشیاری کامل قرار نداشتم تا اینکه پس از انجام آزمایش متوجه شدم که کیف دستی ام حاوی گوشی تلفن همراه، 150 هزار تومان وجه نقد و عابر بانک حاوی رمز سرقت شده است. هنوز ساعتی از وقوع سرقت نگذشته بود که با آمدن چند پیامک بانکی متوجه شدم که از حساب عابربانکی ام پول برداشت شده تا نهایتا تمام پولی را که برای پیگیری اقدامات درمانی خود پس انداز کرده بودم در کمتر از چند ساعت برداشت شد.

 

شناسایی تصویر سارق:

با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بیمارستان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا 30 ساله به همراه کیف دستی متعلق به شاکی شدند؛ در ادامه و با بررسی تراکنش مالی متعلق به حساب عابربانک شاکی نیز یکی از شعبات بانکی نزدیک به بیمارستان شناسایی شد که در بررسی تصاویر دوربین مداربسته بانک مجددا همان جوان در زمان برداشت پول از حساب شاکی شناسایی شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به منظور شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پایگاه هشتم پلیس آگاهی شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت و محل های تردد این شخص دارند، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055658 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده